loading...
آرشیو کتابهای ممنوعه
دینا بازدید : 48 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

در دنیایی که تقریباً از هر کجا می توانید به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنید ، جایی که فشار اینستا واقعی است ، و در هر جایی که نیاز به تصویر کامل داشته باشید ، از دست دادن خود به راحتی امکان پذیر است. اگر شلوغ نیستید ، ممکن است احساس کند که پای خود را از پدال خارج می کنید. با این حال ، در لحظه های آرامش به شما واضح می شود تا حرکت بعدی خود را انجام دهید. ذهن آگاهی یک قدم بزرگ در مراقبت از خود است اما دانستن اینکه از کجا شروع شود بسیار دشوار است. در اینجا هفت کتاب انگلیس در مورد مراقبه و ذهن آگاهی وجود دارد که به شما در یافتن ذن کمک می کند. ممکن است شما در داخل خانه وحشت کنید اما این کتابها به شما کمک می کنند تا صدای تردیدگران را ساکت کنید و بیش از سی ثانیه بی صدا بنشینید قبل از شروع نگرانی در مورد زندگی شما.

 

گفته شده است که مقایسه دزد شادی است و من نمی توانم کمک کنم اما با آن احساسات موافقم. در حالی که من به عنوان شخص بعدی به تلفن خودم متصل هستم ، وقتی سه شنبه ها خودم را به یک خرگوش در رسانه های اجتماعی از دست می دهم # سکوها و تحولات ، می توانم احساس بدبختی کنم. و در حالی که وقت گذاشتن برای یک قهوه و یا پیاده روی طولانی توسط خودتان چیز خوبی است ، اکثر ما در آخر وقت تمام وقت را صرف تعجب می کنیم که چه ایمیل هایی را از دست می دهیم و در مورد اینکه چگونه دیگران بتوانند 40 هفته سفر کنند ، تعجب آور هستند. امسال. یادگیری ساکت کردن ذهن شما کاملاً چیز دیگری است. اما ممکن است این یکی از بهترین کارهایی باشد که می توانید یاد بگیرید انجام دهید.

 

در اینجا هفت کتاب انگلستان وجود دارد که در اولین قدم در آن سفر به شما کمک می کنند. با استفاده از این کتاب ها می توانید یاد بگیرید که چگونه ذهنتان را آرام کنید ، بهتر بخوابید و شاید همه کمی کمی بیشتر محتوا باشید.

 

1. "آرام" توسط فرن پنبه

 

با سبکی بی عیب و نقص ، یک لبخند پرتلاش و درخشش که به نظر می رسد از درون به وجود آمده است ، اگر بتوانم کمی از آنچه که Fearne پنبه در اختیار دارد ، بدست آورم ، من یک مشتری شاد خواهم بود. نویسنده و مجری پرفروش Sunday Times نسخه Quiet را در دسامبر 2018 منتشر کرد و همانطور که می دانیم این کتاب راهنمای مزخرف نیست. Quiet با مصاحبه با افراد پدیده دیگر مانند بیلی پیپر و برایونی گوردون در مورد چگونگی کنار آمدن و گاهی اوقات چگونگی عدم موفقیت آنها ، احساس راحتی فوق العاده ای را به شما منتقل می کند ، اما همچنین به تکنیک های جدیدی برای آرام کردن ذهن ، آرامش بدن و رها شدن از شما کمک می کند. .

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

2. "راهنمای فضایی برای مدیتیشن و ذهن آگاهی" توسط اندی پودیکومب

 

Headspace برنامه مراقبه و ذهن آگاهی بسیار محبوب است که می توانید مستقیماً روی گوشی خود بارگیری کنید. اگر کسی هستید که می خواهید تمرکز کنید یا بخوابید ، نمی توانم آن را بیشتر توصیه کنم. اندی پودیکومب صدای Headspace است و یکی از مهمترین کارشناسان ذهن آگاهی در انگلستان محسوب می شود. او پس از گذراندن وقت به عنوان راهب بودایی ، این هدف را برای این هدف قرار داده است که مردم ده دقیقه از روز خود را برای نشستن در اینجا و اکنون بگذرانند. این راهنما نکات عملی در مورد چگونگی ادغام مراقبه را در برنامه فوق العاده شلوغ خود ارائه می دهد و تمام مزایای آن را احساس می کنید.

 

می توانید اینجا سفارش دهید .

 

 

3. "کتابی که دلخواه والدین خود خوانده اید (و فرزندانتان از آنچه شما انجام داده اید خوشحال خواهند شد)" توسط فیلیپا پری

 

بعضی اوقات می توان احساس کرد بزرگترین قاضی و هیئت منصفه والدین ، ​​رسانه های اجتماعی است. این که آیا شما یک والدین جدید ، یک پدر و مادر پیر ، یک پدر و مادر مشتاق هستید ، یا دقیقاً مانند این که در کودکی خود تأمل کنید ، روانپزشک مشهور فیلیپا پری را تجزیه می کند که واقعاً مهم است وقتی صحبت از خانه خانواده در کتاب شما می خواهید والدین خود باشید. بخوانید (و فرزندانتان از آنچه انجام دادید خوشحال خواهند شد). پری به جای نقشه برداری از لیستی از کارهای و کارهای مشخص ، به شما کمک می کند کودکی خود را بفهمید ، با تجربیات خود صلح برقرار کنید و آن را به روابط خود منتقل کنید.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

4. "مناسک الهه: برای بهبود زندگی شما از قدرتهای الهه دعوت کنید" توسط رونی جی

 

منتشر شده در ژوئیه سال 2019 الهه آیین ها: دعوت از قدرت های الهه برای بهبود زندگی شما خواندن ضروری برای هر کسی است که می خواهد احساس واقعی در تماس با قدرت زنانه خود است. رونی جی با پیاده کردن خوانندگان در میان اسطوره های مرتبط با الهه های محبوب و ماندگار از انواع سنت های معنوی ، به شما در برقراری نیازها و خواسته های خود و چگونگی برآورده شدن کمک می کند. جی با 50 آئین که شامل عشق ، شهوت ، باخت ، رونق و باروری می شود ، احساس قدرتمندی و در تماس با جادوی خود را به شما القا می کند.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

5. "ذهن بی دردسر: مراقبه برای دنیای مدرن" توسط ویل ویلیامز

 

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه ذهن را ساکت کنید و مراقب یکی از صداهای برجسته و متخصصان مراقبه در انگلستان باشید ، پس باید The Effortless Mind: Meditation for the World Modern را انتخاب کنید. ویلیام ویلیامز با استفاده از روش مراقبه خود ودیک خود به هزاران نفر آموخته است که چگونه از طریق کارگاه های خود آهسته شوند. مستند داستان های خود، کارهای عملی شما می توانید به روز خود را ترکیب و افکت های بسیار جذاب مراقبه می توانید گردیده ذهن است راهنمای کامل برای هر کسی که می یابد آن را سخت به واقعا متوقف شود.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

6. "زندگی خوب Vibes خوب" توسط Vex King

 

اگر از قبل Vex King را در اینستاگرام دنبال نمی کنید ، پس باید. کینگ که یک سخنران الهام بخش با داستانی پدیدار بود ، کودکی بسیار دشواری داشت. او با سوء استفاده نژادپرستی روبرو شد و خانواده وی در چند نوبت خود را بی خانمان کردند. با وجود این ، کینگ رونق گرفت و فهمید که مردم غالباً برای مشاوره به او می آیند. وی همه اینها را به همراه تصاویر زیبا و پیامهای عملی در مورد مثبت زندگی کردن در Good Vibes Good Life گردآوری کرد . به طرز باورنکردنی قابل اعتماد ، خواندن نامه های کینگ مانند گرفتن بهترین توصیه برای دوستان خوب است.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

7. 'ده تا ذن' توسط اوون اوکان

 

هر چند وقت یک بار از خواب بیدار می شوید ، متوجه می شوید که کمی دیر شده اید و روز تعطیل را در آنجا می نویسید و سپس؟ روانپزشک و متخصص روانپزشکی اوون اوکان متوجه می شود که صبح حدود ده دقیقه برای حمام کردن ، ده دقیقه آماده شدن ، ده دقیقه غذا خوردن و ده دقیقه بیرون آمدن از درب دارید. این باعث نمی شود زمان زیادی برای نشستن و مدیتیشن بمانید. از طریق ده تا ذن ، شما را به شما آموزش می دهد که ذهن آگاهی ، شناختی رفتاری ، روان درمانی و حساسیت زدایی و پردازش مجدد حرکت چشمی (EMDR) را که می توانید در روز خود انجام دهید تا احساس آرامش ، خوشبختی و لبه های کمتری داشته باشید.

 

می توانید اینجا سفارش دهید .

 

متوقف کردن صداها مانند ساده ترین چیز جهان اما با دنیایی پرت و حواس پرت اطراف شما ، باید به خودتان بیاموزید که فقط بنشینید و کمی ساکت باشید. هر یک از این کتاب ها حاوی مهارت های کلیدی عملی هستند که زندگی در دنیای شلوغ مدرن را کمی لذت بخش تر می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 829
  • بازدید کلی : 4,625