loading...
آرشیو کتابهای ممنوعه
دینا بازدید : 48 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

وقتی یک دوست به او سکوت کرد ، لورن مچلینگ تصمیم گرفت زمان آن رسیده که صحبت و نوشتن درباره آن را شروع کنیم. در مورد دوستی ، یعنی این یک موضوع است، او متوجه، که مردم با ولع در علاقه مند هستند. او در مورد آن در وزوز آور سرمقاله نوشت "چگونه به پایان دادن به یک دوستی" که در فرار نیویورک تایمز در ماه ژوئن. (این بدست آمده 1.071 نظر و در حال شمارش است.) او یک رمان نیز در مورد آن نوشت : چگونه می توان او ، که با موضوع خارق العاده چگونگی ساختن ، نگه داشتن ، و به طور کلی مذاکره در مورد دوستی ، مقابله می کند.

 

 

من با مچلینگ ، یک سردبیر مشارکت کننده در Vogue ، در یک کافه در خیابان بروکلین پر برگ در نزدیکی خانه خود ملاقات می کنم تا در مورد کتاب در مورد کافه های یخی صحبت کنم. او به طور اتفاقی ، در یك تی شرت بتونه ، دامن جین و بیركن استوك سفید لباس پوشیده است ، و شیوه اش آسان و دوستانه است. او می گوید: "من در حالت هواپیما هستم. وقتی می پرسم آیا می توانم برای رسانه های اجتماعی عکاسی کنم ، خنده دار هستم". منظور او این است که ، امروز هیچ چهره عمومی وجود ندارد. بدون تصویر. باشه: فقط مکالمه

 

"این یک مبحث اساسی است ،" او درباره موضوع اصلی چگونه می تواند او بگوید . "این طور نیست که من در مورد کشف فسیل های دایناسورها می نویسم. من در مورد دوستی صحبت می کنم - یکی از روابط اساسی ما است.

 

این واقعیت که دوستی برای خوشبختی ما حیاتی است ، شهودی است و از تحقیقات پشتیبانی می شود. کار روانشناس اجتماعی ویلیام چوپیک در دانشگاه ایالتی میشیگان نشان می دهد که دوستی حتی از روابط خانوادگی نیز ضروری است. آنها هر چه پیرتر می شوند از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.

 

 

لورن مچلینگ ، با ادای احترام نینا سابین

اگرچه ، همانطور که بیشتر افرادی که از مدرسه خارج شده اند می دانند ، حفظ دوستی دشوار است . این نگهداری است که مچلینگ در داستان خود از سه دوست که به محض تغییر مشاغل ، شهرها و روابط عاشقانه درگیر و از نزدیکی می شوند ، به ویژه مشتاق پرداختن به آن بود. مواقعی وجود دارد که سانی ، جرالدین و ریچل مایل هستند مکالمه ای ناراحت کننده برای حفظ دوستی داشته باشند و زمانهایی که نیستند. دقیقا مثل زندگی واقعی.

 

 

"شاید به این دلیل که شما سوزانده شده اید. یا شاید به این دلیل است که می دانید این کار چقدر سخت است. وقتی جوان تر هستید ، به اعتماد بیشتری دارید و باز هستید."

پس آیا راحت تر دوست داشتن یک دوستی قدیمی که به یک تکه پر از دست رفته تبدیل شده است ، یا ایجاد یک دوست جدید آسان تر است؟ خوب ، برای یک چیز ، ملاقات با افراد بعداً در زندگی ساده تر دشوار است. مکلینگ می گوید: "من دیگر یک بیست چیزی نیستم که در یک دفتر با بیست و یک ساعت هیجان انگیز کار می کنم ، جایی که هفته 80 ساعت ذرات گرد و غبار یکدیگر را جذب می کنیم." با این حال ، او می فهمد که دوستی وقتی بهم ریخته می شود ، چه با کار ، خانواده و چه در محله ، ریشه می یابد.

 

او می گوید: "در اقتصاد حیله گرایی ، ما در معرض افراد جالب توجه هستیم اما فقط در پروژه های کوتاه مدت هستیم." وی گفت: "یا به عنوان یک مادر ، وقتی با فرزندانم هستم با مادران دیگری که دوست دارم ، ملاقات می کنم. اما هرچه بزرگتر می شوید و متعهد می شوید و زمان و مکان را می گذرانید ، شاید به این دلیل که شما دچار سوختگی شده اید یا شاید به این دلیل باشد که شما بدانید چقدر سخت است. وقتی جوان تر هستید ، به آنها اعتماد بیشتری دارید و باز هستید. "

 

و هنگامی که با شخصی که دوست دارید ملاقات کنید ، باید بفهمید که چگونه باید در کنار آنها باشید. او می گوید: " حفظ رابطه با یک دوست وجدان خاصی را می طلبد." "در یک دوستی موفق ، این حس وجود دارد که خودتان را چک کنید: آیا من یک دوست کافی خوب هستم؟ آیا به اندازه کافی گوش می کنم؟ آیا نشان داده شده ام؟"

 

 

اما بعضی اوقات ممکن است یکی یا هر دو طرف متوجه شوند که شیمی تازه از بین رفته است. مچلینگ می گوید: "دوستی به معنای کار نبودن است." "کار کار است و ازدواج می تواند کار باشد اما دوستی باید محلی برای بازی باشد."

 

وقتی با صدای بلند می شوم که آیا عدم تمایل برخی از زنان از تعارض باعث می شود که آنها از گفتگوهای ناراحت کننده جلوگیری کنند ، و چرا ممکن است اجازه دهند دوستی ها از بین بروند ، او می گوید: "اما من احساس می کنم که رانش می تواند تضاد خود باشد. به نوعی ، گفتگو چیز نرم تر است. این چیزی است که می تواند دوستی را حفظ کند. " این زمانی است که دوستان ، رانش را متوقف نمی کنند که منفعلانه اجازه می دهند دوستی از بین برود.

 

مچلینگ می گوید: "دوستان قدیمی ما را به شخصی که قبلاً در آن بودیم وصل می کند." هنوز هم می تواند گیج کننده باشد ، زیرا مردم به طور هم زمان خود و قدیمی های جدید خود را روی میز می آورند.

این تهدید به وقوع می پیوندد در How How Can Can She ، یک کمدی مدرن از رفتارهایی که عشق و حرفه های سه دوست قدیمی آنها را دنبال می کند. راشل و آفتابی در نیویورک هستند، زندگی افسانه، به دنبال، در حالی که جرالدین تماس در تورنتو است، نقاهت بعد از یک فروپاشی بد و احساس قطعا سازمان ملل متحد افسانه. وقتی تصمیم گرفت با انتقال به نیویورک ، یک شلیک B12 را به زندگی و حرفه خود منتقل کند ، این سه دوست یک بار دیگر در نزدیکی قرار می گیرند. پس از آن است که مذاکرات و شوخی کردن - دو نفر سوم را ترک می کنند ، یکی راز مخفی نگه داشتن ، در حالی که هر سه سعی می کنند زندگی پیچیده خود را مدیریت کنند - با جدیت شروع می شوند.

 

در این رمان ، مانند زندگی ، فرصت های حرفه ای ، دوست پسر ، همسر و بچه ها به خط مقدم اولویت می پردازند. اتحادها تغییر می کنند و شخصیت ها - و خوانندگان - تعجب می کنند که آیا دوستی ها زنده خواهند ماند یا خیر. از آنجا که این دوستی های دیرینه است ، سهام بسیار زیاد است. همانند شراب و عتیقه ، سن ارزش آنها را افزایش می دهد.

 

 

"چگونه می تواند او" توسط لورن مچلینگ

17.10 دلار

خرید در آمازون

مچلینگ می گوید: "دوستان قدیمی ما را به شخصی که قبلاً در آن بودیم وصل می کند." هنوز هم می تواند گیج کننده باشد ، زیرا مردم به طور هم زمان خود و قدیمی های جدید خود را روی میز می آورند. ادغام این افراد در حالی که دوستی در حال تحکیم است می تواند یک چالش باشد. او می گوید ، اما ارزش این تلاش را دارد و باید بداند. حالا در میان تور کتاب خود برای How How Can Can She ، مچلینگ شانس بزرگی برای برقراری ارتباط با افراد در مراحل مختلف زندگی خود داشت. او می گوید: "آنها به من می خوانند ، یا برای من خواهند نوشت ، و واقعاً حرکت می کند." "یک چیز خاص در آنجا وجود دارد. افرادی که گذشته خود را با آنها دارید بی ارزش هستند."

 

مچلینگ می گوید ، یک دوست مشترک گذشته به تنهایی کافی نیست ، اما اگر یک دوست نزدیک پایان روابط خود را ادامه ندهد ، کافی است. و اگر یک نفر احساس صدمه یا جراحت کند ، عادلانه نیست که هر شخص بتواند به پیش برود ، انگار هیچ چیز تغییر نکرده است. او اضافه می کند ، شما لازم نیست که آنها را کاملاً قطع کنید ، و این همان چیزی است که مکلینگ در نشریه Times خود نوشت : یکی از دوستان با دردناک. او می گوید: "اگر کسی واقعاً شما را رها کند اما هنوز فکر می کنید که آنها گاز هستند ، مجبور نیستید آنها را از زندگی خود قطع کنید." "اگر آن شخص دوست خوبی نبود ، می توانید به عقب برگردید و شرایط دوستی خود را تغییر دهید." آگاه باشید که اگر چنین چیزی نتوانید به آنها وابسته باشید. وی می افزاید: اگر آن شخص مایل به تغییر ساختار نباشد ، فقط در این صورت زمان آن است که درباره دوستی تجدید نظر کنید.

 

موضوع برای پر کردن بسیاری از رمان ها و بحث در مورد بسیاری از ساعت ها کافی است. مانند همه چیزهایی که مردم عاشق و به آنها وابسته هستند ، ارزش تلاش و مراقبت را دارد. زیرا ، همانطور که میچلینگ می داند ، دوستی های عزیز نیاز به تمایل دارند تا بتوانند به لذت خود ادامه دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 928
  • بازدید کلی : 4,724