loading...
آرشیو کتابهای ممنوعه
دینا بازدید : 79 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

من نخستین بار کار سارا رز اتر را در یک نوار در بالتیمور خواندم ، با یک دوست و یک آبجو و یک سبد سیب زمینی سرخ شده سرخ شده با Old Bay خندوانه. دوستم به من گفت: "شما باید " حزب زبان "را بخوانید ." این بدن ، خون ، جنس ، اما پیامدهای فکری از آنچه این چیزها دلالت دارند ، از پیامدهای وقتی بد می شود ، داشت. همچنین خنده دار ، غریب و صریح بود - تمام ویژگی هایی که برای کشف در خود نویسنده پیدا کردم.

 

 

از آنجا که زندگی عاشق موازی است ، من به تازگی با Etter در یک نوار در سان فرانسیسکو ملاقات کردم ، جایی که ما در مورد رمان جدید او درباره شراب و مرغ سرخ شده صحبت کردیم. دختر کوچک من در کنار او نشسته بود ، مبهوت. اتر همه کارها را با حرف زدن ، حرکات ، حرکات ، گفتگو ، چاپ پلنگ ، در آغوش گرفتن انجام می دهد - و مثل همیشه ، تعجب آور است که در حضور یک زن این جسورانه غیرقابل باور است. همانطور که Roxane Gay در یک بررسی از کتاب Goodreads نوشت ، "Etter درخشان ، شرارتانه لخت می کند لزوماً معنی زن بودن در جهان چیست."

 

با خواندن کتاب X ، با تصاویری از "دزدگیر بودن" روبرو شدم که مرا به یاد دایان اربوس ، عکاس متخصص در پرتره های کسانی که عمداً خود را از طریق بدن خود تعریف می کنند ، کردند: نودویست ها ، هنرمندان خال کوبی ، مجریان جانبی ، نوارها. در نوشته های اتر ، مانند عکس های آربوس ، احساس ایستادن از هم وجود دارد ، یک صراحت در مورد دیگری بودن. وحشت بدن وجود دارد ، اما مقاومت نیز وجود دارد.

 

اتر می گوید: "من از بعضی جهات بحث می کردم." وی گفت: "داشتن بدن به هیچ وجه پرخاشگرانه است. راه های زیادی وجود دارد که می توانیم به دلیل بدن خود دچار آن شویم. مطمئناً فکر می کنم این بخش اساسی در نوشتن این کتاب بود. و برای خانم ها ، هنگامی که عامل خونریزی هستیم ، بارداری سقط جنین - همه اینها طبیعتاً تا حدودی گروتسک هستند ، مگر نه؟ اگر ما گروتسک را همدلی ، منزجر کننده و جادویی بدانیم ، می توانم بله بحث کنم. "

 

 

'Book Of X' نوشته سارا رز اتر

16.03 دلار

خرید در آمازون

 

من در مورد این فکر می کنم من قبل از سفارش مرغ سرخ شده ، با خودم جنگیدم ، مثل همیشه - درباره بدنم - فکر کردم. من در مورد بارداری و زایمان فکر می کنم. بدن من ، مانند بدن بسیاری از زنان ، با جدول زمانی زندگی من گره خورده است. و گرچه تجربه من این است که از یک زن CIS ، من تصور می کنم چه مقدار در مورد زنان و مردان ترانسفر و افراد غیر جراحی نیز صدق می کند - بدن به عنوان یک اندازه ، عکس فوری در زمان. بدن روشی است که ما به جهان می پیوندیم ، روشی که از جهان می خواهیم و از آن سرپیچی می کنیم تا ما را ببیند. من دوست دارم که کتاب X به طور مستقیم به شخصیت Cassie روی این موضوع توجه کند ، و من به Etter نیز می گویم.

 

او می گوید: "برای داستان کاسی ، برای من مهم بود که او یک شخصیت همدلانه باقی بماند." وی گفت: "علی رغم سورئالیسم بودن وضعیت جسمی ، او هنوز هم باید با دنیای عادی روبرو شود."

 

در کتاب X ، کاسی در نزدیکی یک معادن گوشتی مطرح شده است (درست آن را می خوانید) و با یک وضعیت غیرمعمول و ناامیدکننده سروکار دارد: شکم او به شکل "x" به یک گره دردناک و بیرون زده پیچیده می شود. علی رغم گروتسکری موضوع ، خود کتاب به همان اندازه داستان های عصر دیگری است که هر چیز دیگری دارد. کاسی ، بزرگ شده به عنوان خانه دار ، از عشق اول و خیانت اول و از طریق ناامیدی های مادرش رنج می برد ، قبل از اینکه سرانجام خانه خود را ترک کند تا به تنهایی زندگی کند ، یک کار اداری معمولی پیدا کند و با روز زندگی روزمره سر و کار داشته باشد. زندگی دوست و زندگی و زندگی را دوست دارم و بله ، خشونت زندگی نیز هست. فرد عادی به او روال می دهد؛ گروتسک پیچش آخر را می بخشد. همانطور که اتر از روال کاسی در کتاب X می نویسد :

 

 

هر روز صبح ، موهای ولگرد را از صورتم لرزان می کنم ، دندان هایم را مسواک می زنم ، آرایش خود را انجام می دهم ... سپس قلب کاذب خود را قرار می دهم ، که جلوی قلب منظم در سینه ام نشسته است. قلب کاذب از پلاستیک نازک قرمز ساخته شده است و قلب واقعی من را پوشانده است ...

اتر گفت: "روال مهم است. ما لیوان دوم شراب را سفارش داده ایم - قرمز ، البته گرم و خونگرم به عنوان خون - و در دنیای گروتسک به روال می پردازیم." او مجبور است شغلی پیدا کند. او مجبور است لباس خود را امتحان کند ، با وزن ، جنس ، رئیس خود ، سقط جنین ، در سن بلوغ مبارزه می کند. این عناصر بخشی از چیزهایی هستند که او را همدل می کند. این به یک گروتسک تبدیل شد زیرا اگر یک گروتسک نباشد ، فقط یک نمایش وحشتناک در مورد بدن زن خواهد بود. "

 

دختر من با یک سگ نیمه نابینا در زیر نوار دوست شده است و او را با مرغ فراری می کند. اتر به آرامی او را منصرف کرد و توضیح می دهد که سگ ممکن است احساس غم و اندوه کند. او در توضیح این نوع چیزها خوب است؛ او متقاعد کننده اما زورآور نیست. او به من رو کرد و با صبر و شکیبایی توضیح داد که او نمی داند این کتاب کاملاً تأخیرآمیز بوده است تا زمانی که نویسنده بدن او و سایر احزاب ، کارمن ماریا ماچادو ، که خودش نویسنده ای از گروتسک است ، آن را در مبهم بودن این کتاب ذکر کرد.

 

 

"برخی تعاریف اولیه از گروتسک این اصطلاح را به معنای واقعی کلمه تاریکی را به نور می کشیدند.

او می گوید: "من تحقیق در مورد تاریخچه گروتسک و از کجا از آن شروع کردم." "نقاشی های غاری سورئالی ، عجیب و غریب که در یک فستیوال در ایتالیا یافت می شود ؛ چگونگی پیشرفت موجودات خارق العاده خارق العاده که در معماری بافته می شوند ، تکامل یافته است ؛ چگونه این الهام بخش از نقاشی کاریکاتورهای امروزی است ؛ چگونه این امر به بخشی اساسی از هنر و عکاسی آمریکایی تبدیل شده است. چگونه در ادبیات گروتسک به تحریف بدن انسان توجه می کند. و فهمیدم که دقیقاً همان چیزی بود که من نوشته بودم.

 

این سارا رز اتر ، نویسنده سابق هنری برای هفته نامه فیلادلفیا است ، که همچنین به دنبال آنچه در دنیای هنر است خوب است. ما عنکبوت های لوئیز بورژوایی را در موزه هنرهای مدرن سانفرانسیسکو با خواستگاری او دیدیم و دخترم به من و شوهرم گفت که آنها "عنکبوت مامان و عنکبوت کودک هستند". ما خندیدیم ، فقط برای یادگیری این دقیقاً همان چیزی بود که بورژوای قصد داشت. عنکبوت ها او و مادرش هستند. چه چیزی می تواند غم انگیز تر و لذت بخش تر از این باشد؟

 

 

اتر می گوید: "در گذشته نگر ، بله. من مطمئناً این کتاب را یک گروتسک می دانم." "اما وقتی من برای نوشتن آن تصمیم گرفتم ، فقط به یک چیز اهمیت می دادم: تجارب زنان را به گونه ای نشان می دهم که در را برای درک عمیق تر بدن زن باز می کند. فکر می کنم این کتاب همان خط همدلی را طی می کند. آن را به یک گروتسک تبدیل می کند. "

 

از آنجا که ما در مورد بدن صحبت می کنیم ، من باید سؤال راه آهن سوم را بپرسم: آیا اتر نوشتن او را فمینیستی می داند؟ و این کتاب جدید درباره بدن ، درباره خون و روده های بارداری و سقط جنین ، آیا فمینیستی نیز هست؟

 

اتر فرو می رود ، سریع و غیر منطقی است. "کلمه" فمینیستی "چنین چالشی است. نیمی از من فریاد می زنم: مطمئناً این یک کتاب فمینیستی است به طور طبیعی ، زیرا این چیزی را نشان می دهد که زنان هر روز با آن روبرو می شوند! اگر آرزوی برابری فمینیستی است ، پس بله ، من یک فمینیست هستم. اما در حالی که من مشغول نوشتن کتاب بودم ، هیچ وقت نشستم و گفتم: "زمان نوشتن متن فمینیستی!" من فقط سعی داشتم در مورد زندگی یک زن بنویسم. تجربیاتی که من در زندگی واقعی داشته ام یا شاهد آن بوده ام است. این کتاب. اما نوشتن آن صحنه ها هرگز احساس رادیکال یا حتی فمینیستی نبود. فقط احساس درست بود. "

 

اتر عاشق ماچادو ، روکسان گی ، آملیا گری ، لئونورا کارینگتون ، مگی نلسون ، آن کارسون ، قلاب زنگ دار ، آلیس واکر ، مارگارت اتوود ، سیلویا پلات ، همه نویسندگانی است که به گفته وی درباره زن بودن می نویسند. او می گوید: "این سوالی را ایجاد می کند که من لزوماً پاسخی به آن ندارم ، اما سوالی را مطرح می کنم که از خودم می پرسم: اگر آثار با بدن و قدرت زن و نگرانی های شخصی و سیاسی و زن در حال حاضر سروکار دارند ، چگونه آنها نمی توانند فمینیستی باشند؟ و چه چیزی مانع از این است که آنها را صدا کنیم؟ "

 

 

او گفت: "شرایط او به او این امکان را می دهد تا جهان را از طریق لنزهای دیگر مشاهده کند ، زیبایی و انسانیت را در زندگی روزمره ببیند. او تقریباً دارای حس ششم قلب و شاعران است."

نویسندگان بیشتر اکنون در حال چرخش آن روایت قدرت فمینیستی بر روی سر خود هستند. من به یک نویسنده محبوب دیگر ، کیت زامبنو ، که زمانی در توییتر منتشر شده فکر می کنم ، "شاید من نمی خواهم داغ و لعنتی باشم. شاید من بخواهم ترسناک و پر جنب و جوش باشم.

 

اکنون ماه زیاد است و سگ نابینا نیز رفته است. او می گوید ، اتر برای کار باید صبح یک ساعت ناخوشایند از صبح بلند شود. قبل از رفتن او ، می پرسم که آیا او با آن نویسندگان هماهنگ است و آیا می بیند که مبارزات کاسی با معده اش به عنوان یک قدرت عجیب به او می دهد؟

 

اتر آخرین شراب خود را تخلیه می کند و در نظر می گیرد.

 

او می گوید: "در كتاب ، مبارزات كسی به او این مفهوم را می دهد كه از زندگی غیرقانونی است." وی گفت: "شرایط او به او این امکان را می دهد تا جهان را از طریق لنزهای دیگر مشاهده کند ، زیبایی و انسانیت را در زندگی روزمره ببیند. او تقریباً دارای حس ششم قلب و شاعران است. قدرت غم انگیز در وجود دیگری است. او - در خارج از جریان اصلی ، در خارج از شیشه به جهان نگاه می کند. از این طریق زیبایی در گروتسک وجود دارد. "

 

اتر می گوید: "امیدوارم این چیزی باشد که بیشترین توجه را با خوانندگان داشته باشد." "من امیدوارم که در پایان ، او فراتر رود."

دینا بازدید : 78 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

من در یک مرکز کارگاه در یک مرکز هنری لندن هستم. چهل نفر ، اکثراً در دهه بیست و یکم خود ، در انتظار ورود یک شاعر مشهور ، زمزمه می کنند و می زنند. ما منتظر روپی کاور نیستیم. این آیلین مایلز است که رهبری "نوشتن رادیکال" امروز را به عهده خواهد داشت - دو ساعت نوشتن در سکوت کامل. با پوشیدن شلوار جین ، پیراهن شطرنجی و نیلز ، مایلز 69 ساله در حالی که نوت بوک های خود را بیرون می آوریم لپ تاپی را باز می کند. جلسه نوشتن آغاز شده است. بعد از 30 دقیقه نوشتن ، من نگاهی به یادداشتهای زن کنارم می اندازم. "آیلین یک لپ تاپ آورد ، آیا آنها فقط ایمیل می نویسند؟" می گوید. به نظر من یک سؤال ناخوشایند به نظر می رسد ، گرچه به طور مسلم و غیرقابل تصور ، دفترچه من حاوی همان سؤال است.

 

 

البته لپ تاپ نباید جای تعجب داشته باشد. جلد جدیدترین مجموعه شعر Myles Evolution یک عکس در اینستاگرام است ( مایلز 25.2k دنبال کننده در این سکو دارد و تصاویر اینستاگرام آنها در نیویورک به نمایش گذاشته شده است ) ، و عکس نویسنده در پشت عکس سلفی حمام است. میلز دریافت که فناوری و رسانه های اجتماعی کانال های جدیدی را برای شعر خود گشودند. آنها درمورد کافی شاپ جایی که ما قبل از جلسه نوشتن دیدیم ، گفت: "نوشتن شعر ، آهنگ سازی توییت ، یا اضافه کردن عنوان به عکس اینستاگرام ، همه مثل یک ژست احساس می شوند." "من شعر را به عنوان گرفتن آنچه در اطراف من اتفاق می افتد می بینم و رسانه های اجتماعی به سادگی گزینه های بیشتری را برای انجام همان کار ارائه می دهند."

 

میلز از تفکر باینری در نوشتن و زندگی چشم پوشی می کند و از انتخاب بین چاپ و صفحه ، داستان و غیرداستانی ، داستان های بلند و غیرقابل توصیف ، او و او خودداری می کند. این ابهام تعریف کارشان را دشوار می کند. بهترین معرفی آیلین مایلز هنوز آیلین مایلز است. خوشبختانه برای ما ، آنها 20 کتاب شعر ، داستان و نقد هنری ایجاد کرده اند.

 

مایلز چهار دهه در صحنه ادبیات بوده و جوایز بی شماری از جمله چهار جایزه لامبدا را برای کتابهایی با تم LGBTQ + با مضامین دریافت کرده است - با این حال نوشتن آنها به طرز چشمگیری احساس تازه می کند: شعر آنها این قدرت را دارد که شما را برای عاشق شدن در نیویورک برای هرماه بیفتد. زمان و تجربه هیجان خواندن یک صحنه عشق ادبی لزبین برای اولین بار. هرچه که به نظر می رسد کلیشه ، خواندن Myles مانند خواندن یک دوست خوب است ، حداقل برای من. آنها در رمان دختران چلسی نوشتند: "اگر پایان جوانی یک تکه نازک از پنیر باشد که من در خانه خود ایستاده بودم" . "من آنجا گرسنه بودم. همه چیز همین است."

 

 

 

'تکامل' توسط آیلین مایلز

16.51 دلار

خرید در آمازون

با این حال محبوبیت آنها - دختران چلسی چهار سال پیش مورد تجدید نظر قرار گرفتند ، لنا دانام آنها را به عنوان منبع الهام ذکر کرد و نیویورک تایمز مایل را "یکی از صداهای اساسی شعر آمریکایی" در سال 2015 خواند - پدیده ای نسبتاً اخیر است. بخشی که توسط نمایش تلویزیونی شفاف تحریک شده است ، که یک شخصیت را بعد از میلز الگوبرداری کرده است. اما چیز بیشتری برای جذابیت آنها نسبت به ستاره بودن تلویزیون وجود دارد. شاید معاون حق داشت با نوشتن این مطلب که " آیلین مایلز همیشه از شما خنک تر بوده است " - و جهان فقط اکنون دست به دست هم داده است.

 

نگاهی کمپین نوشتن در مایلز برای رئيس جمهور از ایالات متحده در سال 1991، که بعدها الهام معروف زو لئونارد "من می خواهم یک دایک برای رئيس جمهور" شعر . مایلز ، در آن زمان بیش از 40 سال ، تنها نامزد آشکار کوئری ، تنها هنرمند بود و تنها کسی که سالانه کمتر از 50 هزار دلار درآمد کسب می کرد. وی گفت: "دقایقی پیش هیلاری کلینتون انتخابات را از دست داد و فهمیدم که چقدر پیشروی تبلیغات خود را در دهه 90 پیشرفت کرده ام. انتخاب یک زن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده هنوز چقدر غیرممکن است. "

 

 

"آلن گینزبرگ در خیابانی زندگی می کرد که اولین آپارتمان را پیدا کردم. من اغلب به باب دیلن و اندی وارهول می گشتم.

مایلز در مقاله خود " سخنرانی پذیرش " ، که در سال 2019 در Evolution منتشر شد ، اشاره کرد که ممکن است ریاست جمهوری آنها چه بوده باشد ، وعده داده است که غذا و آموزش را آزاد کرده و اسلحه را به موزه ها محدود می کند. با سخنان خنده دار ، "گفتار پذیرش" شما را برای ریاست جمهوری طولانی می کند که هرگز نبود. آنها می گویند: "من هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در" سخنرانی پذیرش "، من با نوعی بدبینی بازی می کنم." اما بیایید با آن روبرو شویم - کابوس لحظه ای که الان در آن زندگی می کنیم چند سال پیش به همان اندازه غیرقابل تصور بود. در اینجا ، ما در وسط آن هستیم. "

 

میلز سابقه برخورد با به ظاهر غیرممکن را دارد. آنها در 24 سالگی بوستون ، در یك خانواده طبقه كارگر كاتولیك بزرگ شدند ، برای شهر نیویورك ، كه در آن امیدوار بودند شاعر شوند ، تجارت كردند. آنها می گویند: "من هیچ هنرمندی در بوستون نمی شناختم. به نظر نمی رسید که کسی در آن چیزی که می خواستند باشد ؛ آنها به راه خود ادامه دهند. در نیویورک ، مردم آنجا بودند." "آلن گینزبرگ در خیابانی زندگی می کرد که من اولین آپارتمان را پیدا کردم. من اغلب به باب دیلن و اندی وارهول می گشتم. چیزی در مورد آنها بخشی از شبکه بود. "پس آیلین ، کی به صحنه آمدید؟" این حس محلی بودن بسیار مهم بود و شما می خواستید خود را به آن نزدیک کنید. "

 

 

برای پرداخت اجاره بها ، مایلز مجموعه ای از مشاغل غالباً جسمی را بدست آورد: آنها دستیار شخصی شاعر جیمی شووئلر و پیام رسان پا و دوچرخه بودند. وی گفت: "من به عنوان پیام رسان دوچرخه زانوها را به هم ریختم ، اما این بخشی از زیبایی شناسی آن زمان بود - زیارت نویسنده تجربی بود. امروز زندگی نامه یک شاعر به جوایز خود ، جایی که زندگی می کنند ، اشاره می کند ، چه شریک زندگی داشته باشد و چه. اگر آنها واقعاً دیوانه هستند ، آنها به سگ خود اشاره می کنند. " "اما در آن زمان می گفت:" نویسنده ماهیگیر و پیشخدمت است ، در آلاسکا کار کرده است. " این تجربیات دارای اهمیت بودند. این بیوگرافی شاعر بود. این نوع زیستی اکنون در حال بازگشت است ، شاید به این دلیل که افزایش سریع رانت ، هنرمندان جوان را وادار می کند تا کارهایی را که من در آن زمان انجام داده اند جمع کنند. "

 

آن سالهای ابتدایی در نیویورک در رمان های مایلز چلسی دختران و دوزخان مزخرف است ، که هر دو آرزوی تقریباً تب دار برای ایجاد دارند. "هیچ کس به من نگفت که چگونه زندگی کنم ؛ آنها به من گفتند که چه کاری نباید انجام دهم. در تمام این کتابها در مورد زندگی هنرمندانی که خواندم [...] آنها عقاید ساده ای را در هنر و آزادی به دست گرفتند و آنها را به طرز ظالمانه ای بردند. من می توانستم این کار را بکنم ، "قاطعانه میلز در اینفرنو نوشت . با خواندن اشعار آنها این حس را پیدا می کنید که می توانید. وقتی اتاق را در هنگام نوشتن رادیکال اسکن می کنم ، می فهمم که این بخشی از جذابیت هزاره میلز است.

 

"من آنچه را که من بعنوان" Parade Later "می نامم تجربه می کنم ، عبارتی که از آهنگ Cat Power دریافت کردم."

در مصاحبه ای از سال 2015 ، سال دختران چلسیمجدداً مورد تجدید نظر قرار گرفت ، مایلز این ایده را شلیک کرد که برای شهرت از حاشیه ها شلیک کرد. "مردم نمی توانند واحد شاعر یا واحد حفظ حریم شخصی خود را رها کنند ، و این چیز عجیب و غریب است: روشی که من در مورد تمام این سالهای ناشناخته در تاریکی که با مطبوعات کوچک مستقل داشتم ، می شنوم. اما نه ، اینگونه شعر شناخته می شود. مثل همیشه - خیلی از اتاق های کوچک اتاق بزرگی را تشکیل می دهند. این نوع ماهیت هنری است و این چیزی است که اکنون برای من اتفاق می افتد. فقط اتاق کوچک بزرگ شده است. " آنها گفتند. شاید بهترین راه برای بیان آن این باشد که Myles قبلاً توسط بسیاری از خوانندگان شناخته شده و دوست داشته شده بود ، اما در سالهای اخیر شهرت آنها بسیار فراتر از مخاطبان شعر گسترش یافته است - و مطمئناً این اتاق از سال 2015 همچنان بزرگتر شده است.

 

 

مایلز می گوید: "من آنچه را که من بعنوان" Parade Later "می نامم تجربه می کنم ، عبارتی که از آهنگ Cat Power دریافت کردم ." "به نظر می رسد نویسندگان جوانتر مانند مگی نلسون ، بن لرنر و شیلا هتی من را به عنوان سازنده نقشه تفریحی می بینند و کار من را به خوانندگان خودشان توصیه می کنند. و بنابراین کار من به شکلی مشابه گسترش یافته است. من همیشه سبک زندگی یک نوازنده را می خواستم و آن زندگی را تا حدودی سوق داده ام. "

 

"شعر بسیار شبیه شوخی خوب است. هر دو با تعجب کار می کنند و فضا را لحظه به لحظه خالی می کنند ؛ این شما را به نوعی شوک رها می کند."

و به همین ترتیب Myles تورهای زیادی را انجام داد و هر دعوتی را برای اجرای اشعار خود پذیرفت. امروز آنها می گویند سعی می کنند انتخاب بیشتری داشته باشند تا کلیشه نشوند. آنها می گویند: "من از نسلی هستم که تعداد زیادی از مردم در اثر ایدز ، مواد مخدر و الکل جان خود را از دست دادند. بسیاری از افرادی که به سختی به آن ضربه زدند و به دهه 30 نرسیدند. اکنون مردم من در حال مرگ از چیزهای عادی هستند." "وقتی مادرم دو سال پیش درگذشت ، فهمیدم که باید خودم را بیشتر وقت کنم ، کتابهایی را که می خواهم بسازم ، تهیه کنم. من همچنین شروع به ذکر مرگ در کارم به روش دیگری می کنم." می خواهم وحشت زده باشم ، اما من می خواهم که در اتاق باشد به شکلی که در ذهن من باشد. "

 

 

در مجموعه جدید خود " Evolution" ، اشعاری در مورد مضامین سنگین تر در کنار مضامین سبک تر دیده می شود ، مانند کودک ، که مایلز به شوخی از آن به عنوان "بهترین شعری که من تا به حال نوشتم" یاد می کند:

 

"بچه

به قدیمی می گوید

مرد بیا

یک فنجان

قهوه

قدیمی

مرد اکنون می گوید

شما صحبت می کنید

میلز اذعان می کند که آنها لذت خاصی از اشعار کوتاه و احمقانه می گیرند. آنها می گویند: "شعر بسیار شبیه شوخی خوب است. هر دو با تعجب کار می کنند و هر لحظه فضای را خالی می کنند ؛ شما را به نوعی شوک رها می کند. آهنگسازی یک مجموعه شعر مانند انتخاب لباس است." "تصور کنید که شما هنوز هم می خواهید تمام لباس هایی که تا به حال داشته اید ، صاحب باشید - این خارق العاده ترین فروشگاه خیرخواهانه خواهد بود. گاهی اوقات من لباس را بیرون می کشم زیرا آنها دیگر مطابق آنچه که می خواهم باشند نیستند و دو سال بعد فکر می کنم:" این بود. یک پیراهن عالی ، کاش هنوز آن را داشتم. اشعار قابل بازیابی هستند - زمان بلافاصله در کار شما قرار می گیرد ، اما شعری می تواند سالها بعد دوباره احساس شود که احساس می کنم در حین تدوین Evolution ، من در 11 سال گذشته در نوت بوک های خود رفتم و شعرهای منتشر نشده ای را که می خواستم بر روی بدنم بگذارم انتخاب کردم. از نو."

 

مایلز از بیرونی بودن به امضا با ناشران مستقر رفت و مرزهای دنیای ادبیات را در این روند تحت فشار قرار داد. در حالی که نقص در هنرهای تجسمی ، به عنوان مثال در قالب فیلترهای مبهم اینستاگرام ، مرسوم ، مرسوم ، مد روز است ، زبان همچنان محافظه کارترین نهاد در جهان است. مایلز می گوید. "من در دهه بیست و یکم ، کتاب سخنرانی در آمریکا توسط Gertrude Stein را خواندم. استین می گوید که از علامت سؤال و کاما استفاده نمی کند زیرا اگر به آنها احتیاج دارید ، این جمله را به خوبی ساخته نشده اید. جمله باید پرسیدن آن سؤال باشد ، نه علامت سؤال. بنابراین من به ندرت از کاما استفاده می کنم و فقط از علامت سؤال برای ارزش پاپ استفاده می کنم. سردبیران هنوز سعی می كنند كه نگارشی من را برطرف كنند ، اما این روزها می توانم از تصحیح امتناع كنم و احساس متفاوتی از آنچه كه یك شخص انجام می دهد ایجاد كنم. چرا همه ما باید در نوشتن انگلیسی طبقه متوسط ​​سفید تلاش کنیم؟ دوراندیشی باید بخشی از تاری و لرزش زمانها باشد. گرترود اشتاین گفت که زبان از زیر کلاس به بالا تغییر می کند - درست از ابتدای کار ، تصمیم گرفتم که من یکی از این تغییر دهنده ها باشم. "

 

بنابراین ، در حین نوشتن رادیکال ، یادداشت خود را در مورد لپ تاپ میلز رد می کنم. درعوض ، از خودم می پرسم: چرا هنوز فکر می کنم شعر را باید روی کاغذ نوشت؟

دینا بازدید : 65 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

تعداد معدودی از چهره های عمومی وجود دارند که می توانند در سال های آینده 2019 را تعریف کنند اما شاید کسی بیشتر از مگان راپینو بازیکن فوتبال آمریکایی نباشد . او نه تنها به خاطر کمک به حمل تیم خود به پیروزی جام جهانی ، بلکه برای صحبت کردن در مورد همه چیز ، از دستمزد برابر در فوتبال زنان تا بی اعتنایی وی به دولت فعلی ، عنوان هایی را عنوان کرده است (بیانیه جسورانه وی ، "من به این مرحله نمی روم" * cking کاخ سفید، " مطمئنا به پایین در تاریخ.) خواهید شنید حتی بیشتر از ورزشکار در سال های آینده، به دلیل مگان راپینوئه فقط فرود آمد معامله کتاب ، با توجه به نیویورک تایمز.

 

 

انتظار می رود که نخستین دو پروژه غیرقانونی در پاییز سال 2020 به بازار عرضه شود - حداقل ما باید یک چیز را داشته باشیم که در طول انتخابات انتظار داشته باشیم ، درست است؟ - و شامل داستانهایی از زندگی خود راپینو ، و همچنین بحث درمورد موضوعات عدالت اجتماعی است که وی به عنوان سخنگوی حقوق ، خصوصاً حقوق LGBTQ + و حقوق برابر برای زنان به سخنگوی وی شده است. براساس بیانیه ناشر ، راپینو همچنین برای نوشتن كتابی از طبقه متوسط ​​با Razorbill ، بخشی از خوانندگان جوان پنگوئن ، امضا كرده است كه به "قدرت جوانی كه در جوامع خود و در سطح جهانی دارند" می پردازد. هنوز هیچ صحبتی در مورد انتشار این کتاب وجود ندارد.

 

در گفتگو با نیویورک تایمز ، رئیس جمهور و سردبیر پنگوئن پرس ، آن گودوف با ابراز هیجان خود در مورد پروژه کتاب راپینو اظهار داشت: "بسیاری از خانمها ، بازیکنان بزرگ فوتبال زنان ، خاطرات خود را نوشتند. مگان دارای بستر متفاوتی است. فکر کردم با تماشای جام جهانی ، "اینجا زنی است که در پوست خودش راحت است." او فقط از این مکان بسیار صادقانه و سر راست عمل می کند و "این است که من هستم". فکر می کنم این چیزی است که بسیاری از افراد آرزو می کنند. "

 

غیرقابل انکار است که راپینو برای بسیاری از افراد ، در ورزش و پس از آن به یک چهره مشتاق تبدیل شده است. راپینو در سخنرانی خود در مراسم رژه نوار تیم آمریکا در نیویورک سیتی ، مجدداً با موضع گیری خود مبنی بر اینکه او و هم تیمی هایش "خیلی بیشتر" از ورزشکاران هستند گفت: "ما باید بهتر باشیم. ما باید بیشتر دوست داشته باشیم ، کمتر نفرت داشته باشیم. ما باید بیشتر گوش کنیم و کمتر حرف بزنیم. ما باید بدانیم که این مسئولیت همه است ، همه افراد اینجا ... این مسئولیت ماست که این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم. "

 

برای راپینو ، یکی از اولین گامهای بسیاری که در این طرح وجود دارد ، کتاب است. مراقب باشید برای اولین بار از انتشار او ، که در پاییز سال 2020 به قفسه ها ضربه می زند.

دینا بازدید : 45 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

من خیلی حسود هستم که بخوانید "بنابراین این چیز است ..." برای اولین بار توسط Alyssa Mastromonaco

اگر کنگلومرای فعلی زنان کاخ سفید عذاب آور بود ، من هیچ علاقه ای به قول و قرار داشتن نداشتم. با این حال ، به عنوان یک طلبه سیاسی ، من هنوز رویای این را دارم که روزی در کاخ سفید مشغول کار باشم و به صفوف معدود زنانی بپیوندم که با بینش حیرت انگیز و سخت کوشی ، مقام ارشد کسب کرده اند. یکی از این زنان نیروگاه ، آلیسا ماستروموناکو ، رئیس ستاد سابق عملیات در دولت اوباما است. در دومین مجموعه مقالات کوتاه بنابراین بنابراین این چیز است ... ، ماستروموناکو حکمت جدی در مورد حکاکی مسیر خود را رها می کند و خلاصه ای از زمان کار خود در شعبه اجرایی را برای شما فراهم می کند.

 

 

وسوسه انگیز است که در چه Mastromonaco انجام شده است نگاه کنید و بگویید "من می خواهم به باشد او،" اما این دقیقا چیزی است که او را در برابر در یک مقاله از کتاب هشدار می دهد. سوالی که او بیشترین شنوایی را ناراحت می کند این است که "چگونه می توانم تا 35 سالگی تو باشم؟" وقتی این سطر را خواندم ، شرمنده شدم ، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که من چند مقاله اول را با تعجب صرف کرده ام. ماستروموناکو به سرعت مرا مستقیم کرد. من به عنوان یک زن جوان علاقه مند به سیاست ، من اغلب به جای تلاش برای یادگیری ، خودم را به تلاش برای تبدیل شدن به الگوی نقش خودم می کشماز آنها. به دلیل کمبود زنان در نقاط قدرت ، من اغلب موفقیت یک زن را می بینم و تعیین می کنم که اگر بتوانم آنچه را که او انجام داده است انجام دهم ، می توانم خودم را موفق بدانم. یادآوری مسترموناکو مبنی بر اینکه "[موفقیت] به معنای چیزهای متفاوت برای افراد مختلف است" به عنوان یک خواستار بیداری بسیار مورد نیاز من بود. در حالی که داستان و حرفه او یکی از مواردی است که من به تحسین آن ادامه خواهم داد ، دیگر کسی نیست که تلاش کنم. برای تکثیر

 

 

"بنابراین در اینجا چیزهایی است ..." توسط Alyssa Mastromonaco

15.11 دلار

خرید در آمازون

 

موضع کاخ سفید اوباما نمی توانست متفاوت از دولت در حال حاضر متفاوت باشد. با خواندن توضیحات Mastromonaco در مورد جزئیات صریح توقف های کمپین و سفرهای خارجی ، به راحتی می توان تصور کرد که شما فقط بخشی از باند هستید و به خنده ها و ماجراهای آنها پیوسته اید. او افرادی را که به مدت هشت سال سرنوشت کشور ما را کنترل می کردند ، انسانی می کند. این داستانها اشتیاق من به سیاست را دوباره زنده کردند و به من یادآوری کردند که اگرچه من در خیابان 1600 پنسیلوانیا از دولت پشتیبانی نمی کنم. در حال حاضر ، هنوز هم می تواند جایی باشد که من مایل به کار هستم.

 

ممکن است Mastromonaco به نظر بی نظیری تأثیرگذار باشد ، اما او هیچ فرصتی را در کتاب خود از دست نمی دهد تا به شما یادآوری کند که او از نظر انسانی دردناک و غالباً شرم آور است. یکی از موضوعات اصلی سندرم روده تحریک پذیر او است. در حالی که ممکن است به نظر می رسد دلیلی برای کنار گذاشتن کتاب به نفع چیزی باشد که تصاویر گرافیکی کمتری از مسائل مدفوع داشته باشد ، در عوض داستانهای او باعث خنده شما خواهد شد - خصوصاً وقتی می خوانید که چگونه او فاجعه را در مسیر دریایی قرار داده است. پایگاه به دنبال یک حادثه خاص کویر پنیر. خواندن چنین علنی از چنین زن مهمی و برجسته به من یادآوری می کند که تجربیات زندگی و ناراحتی ها چیزی نیست که از آن شرمنده شود. اگر Mastromonaco می تواند به رئیس جمهور ایالات متحده توصیه کند در حالی که ترس مداوم از شلیک شلوار خود را دارد ، من مطمئناً می توانم مسئولیت این مسئله را انجام دهم که امروزه ناامنی مرا به ستوه آورده است.

 

در حالی که ایده برانکشی با هاپ هیکس یا قایق بادبانی با Betsy DeVos انگشتان پا را مجعد می کند ، هیچ چیز بهتر از یک شامگاه The Bachelorette with Mastromonaco نیست (آیا من اشاره کردم که او یک هوادار بزرگ است و یک توییتر زنده اختصاص داده است ؟). از آنجا که این خیلی واقع بینانه نیست ، من به جای خواندن کتابش برای بار دوم یا سوم یا چهارم تصمیم می گیرم. من حاضر نیستم که اعمال افرادی مانند سارا سندرز ، ایوانکا ترامپ و کلینا کونوی آرزوهای من در کاخ سفید را خراب کنند ، بنابراین سپاسگزارم که ماستروموناکو و کتاب او انگیزه من را برای ایجاد تغییر دوباره تقویت کرده اند.

 

اگر برای اولین بار در حال انتخاب کتاب Alyssa Mastromonaco هستید : آماده شوید تا ساعت ها پس از اتمام آن صرف تحقیق و تفحص درباره فرصت های شغلی مبارزات انتخاباتی کنونی شوید تا بتوانید یک حرفه سیاسی مهیج ، پر از ماجراجویی و تأثیرگذاری داشته باشید.

 

اگر آن را دوست دارید و بیشتر از همین موارد را می خواهید: اولین کتاب او را که فکر می کند این یک ایده خوب است ، ببینید؟ جزئیات بیشتری درباره زمان حضور وی در کاخ سفید ارائه می دهد ، و به همان اندازه این کتاب خنده دار است.

 

و اگر این کتاب شما را به یک ابرقهرمانان Alyssa Mastromonaco تبدیل می کند: هر هفته به پادکست های Hysteria کج رسانه ای گوش دهید ، اتفاقات داغ او را در مورد وقایع جاری گوش دهید.

دینا بازدید : 49 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

با توجه به مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالات متحده ، تجزیه کردن احساسات منفی شما در مورد ابطال احتمالی استقلال جسمی شما دشوار است. من 15 کتاب غیر داستانی راجع به حقوق تولید مثل که اکنون باید می خوانید ، انتخاب کرده ام ، زیرا محافظه کاران هر روز به سرنگونی Roe v. Wade نزدیک می شوند .

 

 

هفته گذشته ، دولت ترامپ طرحی را برای ابطال بودجه برنامه برنامه ریزی خانواده خانواده عنوان كلینیكهایی كه بیماران را برای سقط جنین انجام می دهند یا ارجاع می دهد ، تحت فشار قرار داد . بودجه عنوان X به اطمینان از اینكه افراد فقیر و كم درآمد با واژن دسترسی به كنترل های غیرقابل كنترل هنگام تولد ، غربالگری STI و معاینات دارند ، كمك می كند. عنوان X در تاریخ تقریباً 50 ساله خود هرگز روشهای سقط جنین را تأمین نکرده است ، اما در حال حاضر از کلینیک ها و ارائه دهندگان دیگر می توان در صورت ذکر سقط جنین به عنوان گزینه ای برای افراد باردار ، از ارائه بسیاری از انواع دیگر خدمات نجات از زندگی جلوگیری کرد.

 

معلوم نیست که آیا مقررات جدید عنوان X استثنائاتی در مورد تجاوز ، محارم یا سایر موارد تسکین دهنده که معمولاً از محدودیت های سقط جنین معاف هستند ، دارند. اگرچه وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی (HHS) گفته است كه "[r] برابر با مراجعه به شرایطی كه از نظر پزشكی لازم باشد ، برابر است" ، اما بخشی از این سند كه بر قربانیان "کودک آزاری ، آزار و اذیت كودك ، سوء استفاده جنسی ، تجاوز جنسی ، محارم متعهد است. ، خشونت شریک زندگی صمیمی و قاچاق "به هیچ وجه در مورد خاتمه بارداری اشاره نمی کند.

 

روشن است که این آیین نامه جدید نیازهای مراقبت های بهداشتی افراد فقیر و کم درآمد با واژن را در نظر نمی گیرد. علاوه بر این ، به دلیل اینکه 75 درصد بیماران در سازمانهایی که در سال 2017 بودجه عنوان X دریافت می کردند ، افراد رنگی بودند ، یک لایه نژادپرستی اضافه شده بر سیاست جدید دولت ترامپ وجود دارد. و از آنجا که 59 درصد افرادی که در ایالات متحده سقط جنین می کنند والدین هستند ، محدودیت های جدید در تأمین بودجه عنوان X ، رفاه کودکان را در معرض خطر قرار داده است. خیلی به خاطر "طرفدار خانواده" بودن امیریت؟

 

 

چندین سازمان قبلاً علیه آنچه برنامه ریزی شده فدراسیون والدین آمریکا (آمریكا ، روابط عمومی و سیاست های عمومی ژاكلین آیرز) برنامه ریزی كرده است ، شركت "غیر اخلاقی و خطرناك" خواند كه "ارائه دهندگان خدمات بهداشتی باید از اطلاعات مهم بیماران جلوگیری كنند" ، اما هیچ كس نمی تواند مطمئن باشد این که آیا تلاش آنها موفق خواهد شد یا خیر. علاوه بر این ، به دلیل چالش های حقوقی علیه محدودیت های غیرقانونی در مورد سقط جنین و ممنوعیت هایی که در طی دو سال گذشته در سراسر کشور به وجود آمده است ، Roe v. Wade ، پرونده دیوان عالی سال 1973 که حق ما برای مراقبت از سقط جنین را تضمین می کرد ، به زودی لغو می شود.

 

خلاصه اینکه ، هیچ زمان بهتر و مهمتری برای خواندن این کتاب های غیر داستانی در مورد حقوق تولید مثل شما وجود ندارد.

 

'چگونه همه سیاست تبدیل به سیاست های بازتولید شد: از اصلاحات بهزیستی گرفته تا پیش بینی سؤال از ترامپ' توسط لورا بریگز

 

در چگونه همه سیاست تبدیل به سیاست های بازتولید شد ، لورا بریگز ارتباط بین جابجایی های سیاسی نژادپرستانه در خانواده های رنگی و آنچه نسخه ناشر آن را "دولت و بی اعتبار سرمایه گذاری در خانواده ها" نامیده می شود ، ردیابی می کند. با افزایش هزینه های زندگی حداقل دستمزد فدرال را پشت سر می گذارد و خانواده های بیشتری را به زیر خط فقر سوق می دهد ، بریگز استدلال می کند که هر تصمیم سیاسی که امروز گرفته شده است بر عدالت تولید مثل تأثیر می گذارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'نسل نسل: درون آینده جنبش طرفدار انتخاب' توسط سارا اوردریچ

 

انتشار در ابتدای دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما ، سارا اوردریش ، نسل نسل Roe چالش های جدیدی را که طرفداران حقوق تولید مثل باید با آن روبرو شوند برای پیشبرد سقط جنین از سایه های تابو اجتماعی ، در معرض نمایش آن برای واقعیت مشترک و نجات بخش زندگی قرار می دهد. این است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"دخترانی که دور شدند: تاریخچه پنهان زنانی که فرزندان خود را برای فرزندخواندگی در دهه قبل از رویا V. وید تحویل دادند" توسط آن فسلر

 

دخترانی که از اواخر قرن بیستم از مادر نوجوان خود به فرزندخوانده شده بودند ، نوشتند ، دخترانی که به خارج از کشور رفتند ، نگاهی چشمگیر به مصیبت های پدر و مادر بی سرپرست در دهه های قبل از روبرو و وید ارائه می دهد . اگر بخواهید کاملاً بفهمید که بازگشت به "ارزشهای خانوادگی" برای ایالات متحده چه معنایی دارد ، کتاب آن فسلر خواندن آسان نیست ، اما یک کتاب ضروری است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"بدن ما ، جنایات ما: پلیس در تولید مثل زنان در آمریکا" توسط ژان فلاوین

 

جنین فلاوین ، استاد دانشکده جامعه شناسی و مردم شناسی دانشگاه فوردهام ، بدن ما جنایات ما شیوه های بیشماری را که در آن افراد رنگ به دلیل داشتن فرزند مجازات می شوند - بررسی می کند و برای عدم تولید مثل پاداش می دهد. حق بارداری و حق بارداری از اهمیت برابر برخوردار است و این کتاب یک آغازگر خارق العاده و افسرده کننده در جنبه ای غالباً نادیده گرفته از عدالت تولید مثل است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"هر زن سوم در آمریکا: سقط جنین قانونی چگونه کشور ما را دگرگون کرد" توسط دیوید A. گریمز و لیندا جی. براندون

 

نوشته شده توسط دکتر سقط جنین انجام و رئیس سابق شعبه سقط جنین های مدار بسته در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری، از هر سه زن در امریکا به بررسی تاریخ اجتماعی سقط جنین، از جمله چگونه ایالات متحده در پی تغییر رو در برابر وید ، و آنچه از ما که در دنیای سقط جنین بزرگ شده ایم باید بدانند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"عدالت تولید مثل: سیاست مراقبت های بهداشتی برای زنان بومی آمریکا" توسط باربارا گور

 

با تمرکز بر رزرو Pine Ridge در داکوتای جنوبی ، عدالت باروری باربارا گور خوانندگان را درگیر مبارزه زنان بومی آمریکا برای دستیابی به مراقبت های مناسب تولید مثل ، از جمله درمان قبل از تولد ، از طریق سرویس بهداشت هند می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"داستان جین: سرویس افسردگی زیرزمینی افسانه ای" توسط لورا کپلان

 

جین جمعی در سالها قبل از فعالیت در مقابل روئه در برابر وید ، یك شبكه زیرزمینی از مردم بود كه برای اطمینان از سقط جنین سالم و غربالگری بهداشتی ارزان قیمت برای هزاران فرد باردار در شیكاگو ، توطئه می كردند و 100 دلار یا هر آنچه زنان می توانستند بپردازند ، پرداختند. لورا کاپلان درباره این تاریخچه الهام بخش جین در این کتاب خارق العاده می گوید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"دفترچه راهنما برای آمریكا پس از رو" توسط رابین مری

 

کتابچه راهنمای رابین مارتیا برای Post-Roe America مقدماتی ضروری برای سازماندهی ، جمع آوری کمک های مالی و جلوگیری از مشکلات قانونی در چه زمانی و اگر باید یک قانون غیرقانونی را بشکنید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"چگونه جنبش طرفدار انتخاب آمریکا را نجات داد: جنس ، فضیلت و روشی که اکنون زندگی می کنیم" توسط کریستینا صفحه

 

اگر در مورد تأثیر سقط جنین از اهمیت و تأثیر آن بر رفاه این کشور مطمئن هستید ، بیشتر از این که کریستینا پیج چگونه جنبش طرفدار انتخاب آمریکا را نجات داده است ، جستجو نکنید . این تاریخچه مفید ، که در دولت دوم بوش نوشته شده است ، نشان می دهد که چگونه افزایش برنامه ریزی خانواده باعث افزایش کیفیت زندگی برای میلیون ها نفر در سراسر ایالات متحده شده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"وسایل تولید مثل: سکس ، قدرت و آینده جهان" توسط میشل گلدبرگ

 

بررسی زندگی افراد مبتلا به واژن در چهار قاره، میشل گلدبرگ ابزار تولید مثل به بررسی چگونگی پیشرفت در عدالت باروری اساسا می تواند تغییر مسیر کل جامعه، و می تواند پیشرفت های جدید در زمینه بهداشت عمومی و رفاه را تسریع کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"کشتن بدن سیاه: نژاد ، تولید مثل و معنای آزادی" توسط دوروتی رابرتز

 

کشتن جسم سیاه دوروتی رابرتز با یک سرود سیاه فمینیستی و فریاد تند و زننده به فعالان حقوق مدنی که نرم نرفته اند ، افشا می کند که چگونه قانون اخیر حقوق بازتولید سیاه پوستان ، به ویژه کسانی که در فقر زندگی می کنند را محدود کرده است. هیچ بحثی درباره عدالت تولید مثل یا نژادی بدون این کتاب کامل نیست.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"حقوق غیرقابل تقسیم: زنان با رنگ سازماندهی شده برای عدالت تولید مثل" توسط ژیل سلیمان ، مارلن گربر فرید ، لورتا جی. راس و النا آر. گوتیرز

 

یکی از انتقاداتی که درباره جین کلکتیو انجام شد سفید بودن بیش از حد کارکنان آن بود که به یک مشتری عمدتاً سیاه پوست خدمت می کردند. در حقوق نامحدود ، نویسندگان Jael Silliman ، Marlene Gerber Fried ، Loretta J. Ross و Elena R. Gutiérrez با استفاده از تحقیقات بایگانی و مصاحبه ها ، تاریخچه زنان سازمان باروری و فعالیت های فعال را کشف می کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"Wake Up Little Susie: Single Pregnancy and Race Before Roe vade Wade" توسط ریکی سولینگر

 

با تمرکز بر دو دهه پس از جنگ جهانی دوم ، ریکی سولینگر Wake Up Little Susie استاندارد دوتایی را که در دوره پس از جنگ به سمت بارداری ناخواسته پدید آمده است ، تفکیک می کند. والدین سفیدپوست فرزندان خود را به فرزندخواندگی واگذار کردند ، که در دسترس والدین سیاه پوست نبود ، و از این اختلاف استفاده شد - و امروزه همچنان مورد استفاده قرار می گیرد - برای استدلال در برابر ارزش و جهت گیری خانواده های سیاهپوست در آمریکا.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"بدن من انتخاب من: مبارزه برای حقوق سقط جنین" توسط رابین استیونسون

 

با نگاهی به بیش از 200 صفحه ، My Body My Choice یک آغازگر سریع و کثیف در مورد واقعیت های مربوط به سقط جنین در ایالات متحده است. برای افرادی که تازه وارد فعالیت تولید مثل شده اند ، این مکان عالی برای شروع خواندن است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"این راز مشترک: سفر من به عنوان یک دکتر سقط جنین" توسط سوزان ویکلوند و آلن کسلهایم

 

نوشته شده توسط پزشک مجبور به پوشیدن جلیقه ضد گلوله و حمل اسلحه برای محافظت ، این Common Secret ترکیبی از 20 سال تجربه سوزان ویکلوند در کلینیک های سقط جنین با توصیفات بیمار است و جلوه ای جالب و مهم فراتر از معترضین و پشت درهای بسته از خوانندگان می بخشد. کلینیک های آمریکایی

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

این داستان در تاریخ 19 آگوست 2019 به روز شد تا دستورالعمل های سرمقاله Bustle را رعایت کند.

دینا بازدید : 66 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

روز چهارشنبه ، The Booker Awards جوایز "بوکر دوزن" سال 2019 را منتشر کرد ، یک لیست بلند از 13 کتاب در مسابقه برای دریافت جایزه بوکر امسال. یکی از 151 رمان انگلیسی زبان که برای جبران این جایزه ارسال شده ، دنباله داستان The Handmaid's Tale ممکن است امسال برنده جایزه بوکر شود. The Testament of Margaret Atwood در تاریخ 10 سپتامبر ، فقط 20 روز از تاریخ قطع 30 سپتامبر Booker Prize ، در نظر گرفته شده است ، اما می تواند با اعلام برنده جایزه Booker 2019 ، یکی از جوایز پرافتخارترین داستانهای انگلیسی زبان را کسب کند . در 14 اکتبر

 

هر سال ، جایزه بوکر - که قبلاً با عنوان جایزه Man Booker شناخته می شد - 50،000 پوند جایزه نقدی "به نویسنده بهترین ، واجد شرایط بودن رمان تمام قد به نظر داوران [پنج] داور" انتخاب شده توسط بنیاد جایزه بوکر اهدا می کند. مدیر ادبی گابی وود. داوران امسال پیتر فلورانس (Hay Festival) ، Liz Calder (نسخه های کامل Circle) ، Xiaolu Guo ( یک فرهنگ لغت مختصر چینی-انگلیسی برای عاشقان ) ، Afua Hirsch ( The Guardian ) ، و Joanna MacGregor (دانشگاه لندن) بودند.

 

بوکر برای همه کارهای داستانی کامل که در اصل به زبان انگلیسی نوشته شده است و بین انگلیس یا ایرلند بین اول اکتبر سال قبل و 30 سپتامبر سال جایزه منتشر شده است. دومین جایزه ، جایزه بین المللی بوکر ، به آثار داستانی در ترجمه می پردازد. شش کتاب در لیست کوتاه جایزه بوکر در تاریخ 3 سپتامبر نامگذاری می شود که نویسندگان آنها هر کدام 2500 پوند دریافت می کنند. برندگان جوایز اخیر بوکر عبارتند از: Milkman توسط آنا برنز ، لینکلن در Bardo توسط جورج Saunders ، و Sellout توسط Paul Beatty.

 

 

"عهد" توسط مارگارت اتوود

18.27 دلار

|

آمازون

پیش سفارش در آمازون

 

دنباله رمان معروف مارگارت آتوود در سال 1985 با عنوان "Testament" 15 سال بعد از پایان داستان The Handmaid's Tale - که داستان Offred با یک واقعه دراماتیک به پایان رسید که یا تسخیر او توسط چشمها یا نجات او تا ماه مه بود - به پایان رسید. سه زن از گیلاد. این کتاب به اقتباسی تلویزیونی هولو از داستان The Handmaid's که از وقایع این رمان منحرف شده است متصل نخواهد شد تا به ادامه داستانهای Offred و سایر Handmaids بپردازد.

 

اگرچه ممکن است The Testament برنده جایزه Booker 2019 شود ، اما رقابت سختی دارد. کتابهای دیگر در لیست بلند امسال عبارتند از:

 

قایق شبانه به تانگیه توسط کوین باری

خواهر من ، سریال قاتل توسط اویینکان بریتواویت

اردک ، Newburyport توسط لوسی المان

دختر ، زن ، غیره توسط Bernardine Evaristo

دیوار توسط جان لنچستر

مردی که همه چیز را توسط دبورا لوی دید

بایگانی کودکان گمشده توسط والریا لوئیزلی

ارکستری از اقلیت ها توسط Chigozie Obioma

لنی توسط مکس پورتر

كویچوت توسط سلمان رشدی

10 دقیقه 38 ثانیه در این دنیای عجیب و غریب توسط الیف شفاک

فرانسیسشتاین توسط ژانت وینترسون

برنده جایزه بوکر 2019 در 14 اکتبر در Guildhall لندن اعلام می شود.

دینا بازدید : 52 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

در دنیایی که تقریباً از هر کجا می توانید به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنید ، جایی که فشار اینستا واقعی است ، و در هر جایی که نیاز به تصویر کامل داشته باشید ، از دست دادن خود به راحتی امکان پذیر است. اگر شلوغ نیستید ، ممکن است احساس کند که پای خود را از پدال خارج می کنید. با این حال ، در لحظه های آرامش به شما واضح می شود تا حرکت بعدی خود را انجام دهید. ذهن آگاهی یک قدم بزرگ در مراقبت از خود است اما دانستن اینکه از کجا شروع شود بسیار دشوار است. در اینجا هفت کتاب انگلیس در مورد مراقبه و ذهن آگاهی وجود دارد که به شما در یافتن ذن کمک می کند. ممکن است شما در داخل خانه وحشت کنید اما این کتابها به شما کمک می کنند تا صدای تردیدگران را ساکت کنید و بیش از سی ثانیه بی صدا بنشینید قبل از شروع نگرانی در مورد زندگی شما.

 

گفته شده است که مقایسه دزد شادی است و من نمی توانم کمک کنم اما با آن احساسات موافقم. در حالی که من به عنوان شخص بعدی به تلفن خودم متصل هستم ، وقتی سه شنبه ها خودم را به یک خرگوش در رسانه های اجتماعی از دست می دهم # سکوها و تحولات ، می توانم احساس بدبختی کنم. و در حالی که وقت گذاشتن برای یک قهوه و یا پیاده روی طولانی توسط خودتان چیز خوبی است ، اکثر ما در آخر وقت تمام وقت را صرف تعجب می کنیم که چه ایمیل هایی را از دست می دهیم و در مورد اینکه چگونه دیگران بتوانند 40 هفته سفر کنند ، تعجب آور هستند. امسال. یادگیری ساکت کردن ذهن شما کاملاً چیز دیگری است. اما ممکن است این یکی از بهترین کارهایی باشد که می توانید یاد بگیرید انجام دهید.

 

در اینجا هفت کتاب انگلستان وجود دارد که در اولین قدم در آن سفر به شما کمک می کنند. با استفاده از این کتاب ها می توانید یاد بگیرید که چگونه ذهنتان را آرام کنید ، بهتر بخوابید و شاید همه کمی کمی بیشتر محتوا باشید.

 

1. "آرام" توسط فرن پنبه

 

با سبکی بی عیب و نقص ، یک لبخند پرتلاش و درخشش که به نظر می رسد از درون به وجود آمده است ، اگر بتوانم کمی از آنچه که Fearne پنبه در اختیار دارد ، بدست آورم ، من یک مشتری شاد خواهم بود. نویسنده و مجری پرفروش Sunday Times نسخه Quiet را در دسامبر 2018 منتشر کرد و همانطور که می دانیم این کتاب راهنمای مزخرف نیست. Quiet با مصاحبه با افراد پدیده دیگر مانند بیلی پیپر و برایونی گوردون در مورد چگونگی کنار آمدن و گاهی اوقات چگونگی عدم موفقیت آنها ، احساس راحتی فوق العاده ای را به شما منتقل می کند ، اما همچنین به تکنیک های جدیدی برای آرام کردن ذهن ، آرامش بدن و رها شدن از شما کمک می کند. .

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

2. "راهنمای فضایی برای مدیتیشن و ذهن آگاهی" توسط اندی پودیکومب

 

Headspace برنامه مراقبه و ذهن آگاهی بسیار محبوب است که می توانید مستقیماً روی گوشی خود بارگیری کنید. اگر کسی هستید که می خواهید تمرکز کنید یا بخوابید ، نمی توانم آن را بیشتر توصیه کنم. اندی پودیکومب صدای Headspace است و یکی از مهمترین کارشناسان ذهن آگاهی در انگلستان محسوب می شود. او پس از گذراندن وقت به عنوان راهب بودایی ، این هدف را برای این هدف قرار داده است که مردم ده دقیقه از روز خود را برای نشستن در اینجا و اکنون بگذرانند. این راهنما نکات عملی در مورد چگونگی ادغام مراقبه را در برنامه فوق العاده شلوغ خود ارائه می دهد و تمام مزایای آن را احساس می کنید.

 

می توانید اینجا سفارش دهید .

 

 

3. "کتابی که دلخواه والدین خود خوانده اید (و فرزندانتان از آنچه شما انجام داده اید خوشحال خواهند شد)" توسط فیلیپا پری

 

بعضی اوقات می توان احساس کرد بزرگترین قاضی و هیئت منصفه والدین ، ​​رسانه های اجتماعی است. این که آیا شما یک والدین جدید ، یک پدر و مادر پیر ، یک پدر و مادر مشتاق هستید ، یا دقیقاً مانند این که در کودکی خود تأمل کنید ، روانپزشک مشهور فیلیپا پری را تجزیه می کند که واقعاً مهم است وقتی صحبت از خانه خانواده در کتاب شما می خواهید والدین خود باشید. بخوانید (و فرزندانتان از آنچه انجام دادید خوشحال خواهند شد). پری به جای نقشه برداری از لیستی از کارهای و کارهای مشخص ، به شما کمک می کند کودکی خود را بفهمید ، با تجربیات خود صلح برقرار کنید و آن را به روابط خود منتقل کنید.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

4. "مناسک الهه: برای بهبود زندگی شما از قدرتهای الهه دعوت کنید" توسط رونی جی

 

منتشر شده در ژوئیه سال 2019 الهه آیین ها: دعوت از قدرت های الهه برای بهبود زندگی شما خواندن ضروری برای هر کسی است که می خواهد احساس واقعی در تماس با قدرت زنانه خود است. رونی جی با پیاده کردن خوانندگان در میان اسطوره های مرتبط با الهه های محبوب و ماندگار از انواع سنت های معنوی ، به شما در برقراری نیازها و خواسته های خود و چگونگی برآورده شدن کمک می کند. جی با 50 آئین که شامل عشق ، شهوت ، باخت ، رونق و باروری می شود ، احساس قدرتمندی و در تماس با جادوی خود را به شما القا می کند.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

5. "ذهن بی دردسر: مراقبه برای دنیای مدرن" توسط ویل ویلیامز

 

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه ذهن را ساکت کنید و مراقب یکی از صداهای برجسته و متخصصان مراقبه در انگلستان باشید ، پس باید The Effortless Mind: Meditation for the World Modern را انتخاب کنید. ویلیام ویلیامز با استفاده از روش مراقبه خود ودیک خود به هزاران نفر آموخته است که چگونه از طریق کارگاه های خود آهسته شوند. مستند داستان های خود، کارهای عملی شما می توانید به روز خود را ترکیب و افکت های بسیار جذاب مراقبه می توانید گردیده ذهن است راهنمای کامل برای هر کسی که می یابد آن را سخت به واقعا متوقف شود.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

6. "زندگی خوب Vibes خوب" توسط Vex King

 

اگر از قبل Vex King را در اینستاگرام دنبال نمی کنید ، پس باید. کینگ که یک سخنران الهام بخش با داستانی پدیدار بود ، کودکی بسیار دشواری داشت. او با سوء استفاده نژادپرستی روبرو شد و خانواده وی در چند نوبت خود را بی خانمان کردند. با وجود این ، کینگ رونق گرفت و فهمید که مردم غالباً برای مشاوره به او می آیند. وی همه اینها را به همراه تصاویر زیبا و پیامهای عملی در مورد مثبت زندگی کردن در Good Vibes Good Life گردآوری کرد . به طرز باورنکردنی قابل اعتماد ، خواندن نامه های کینگ مانند گرفتن بهترین توصیه برای دوستان خوب است.

 

می توانید اینجا سفارش دهید.

 

 

7. 'ده تا ذن' توسط اوون اوکان

 

هر چند وقت یک بار از خواب بیدار می شوید ، متوجه می شوید که کمی دیر شده اید و روز تعطیل را در آنجا می نویسید و سپس؟ روانپزشک و متخصص روانپزشکی اوون اوکان متوجه می شود که صبح حدود ده دقیقه برای حمام کردن ، ده دقیقه آماده شدن ، ده دقیقه غذا خوردن و ده دقیقه بیرون آمدن از درب دارید. این باعث نمی شود زمان زیادی برای نشستن و مدیتیشن بمانید. از طریق ده تا ذن ، شما را به شما آموزش می دهد که ذهن آگاهی ، شناختی رفتاری ، روان درمانی و حساسیت زدایی و پردازش مجدد حرکت چشمی (EMDR) را که می توانید در روز خود انجام دهید تا احساس آرامش ، خوشبختی و لبه های کمتری داشته باشید.

 

می توانید اینجا سفارش دهید .

 

متوقف کردن صداها مانند ساده ترین چیز جهان اما با دنیایی پرت و حواس پرت اطراف شما ، باید به خودتان بیاموزید که فقط بنشینید و کمی ساکت باشید. هر یک از این کتاب ها حاوی مهارت های کلیدی عملی هستند که زندگی در دنیای شلوغ مدرن را کمی لذت بخش تر می کند.

دینا بازدید : 61 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

 

آیا تا به حال #bookstagram را در اینستاگرام بررسی کرده اید؟ از زمان انتشار امسال ، 33 میلیون پست در اینستاگرام با هشتگ برچسب گذاری شده اند ، و 1.8 میلیون مورد دیگر نیز #bookclub برچسب گذاری شده اند. شبکه های اجتماعی به مکانی برای ارتباط خوانندگان تبدیل شده اند و کلوپ های کتاب با درگیر شدن با خوانندگان به صورت آنلاین اقدام به انجام این کار می کنند. هم به صورت آنلاین و هم آفلاین ، بسیاری از این باشگاه های کتاب نیز سیاسی می شوند.

 

 

در لیست زیر ، حدود هشت کلوپ کتاب از سراسر جهان را می خوانید که از داستان ها و غیرداستانی ها به عنوان نقطه پرش برای گفتگو درباره نژاد ، حقوق تولید مثل ، ایمان ، مهاجرت ، تجاوز جنسی و موارد دیگر استفاده می کنند. برای برخی از این خوانندگان ، مانند استفن فارنزورث ، از كتاب كتاب Spec Fic Book ، "كتاب كتاب پشتیبان فوق العاده ای ارائه داد كه در آنجا می توانستیم در مورد داستانی كه بسیار مملو بود صحبت كنیم." برای دیگران ، مانند مارتیسا ویلیامز و هانا بتس از کتاب ها + یوگا راک ، کتاب کتاب جرقه ای است که آنها امیدوارند اعضای آنها را القا کند تا "آگاه تر و آماده عمل به جهان شوند".

 

اجتماع و بحث اصول اصلی كتاب های كتاب است ، و اگر شما علاقه مند به راه اندازی گروه سیاسی خود هستید ، این بینش ها را از افرادی كه قبلاً این كار را انجام می دهند بررسی كنید:

 

Spec Fic Book Club - آنلاین

کلوپ Spec Fic Book حدوداً بیش از یک سال است که می گذرد. استفان فارنزورث ، سازمان دهنده ، به بوستل می گوید که هدف او این است که "مردم را با داستان های سوداگرانه توسط نویسندگان و آثاری که حاوی امتحانات مختلف ظلم و ستم هستند معرفی کند."

 

فارنزورث می گوید اعضای باشگاه The Spec Fic مخصوصاً از خواندن The Unkindness of Ghosts توسط ریورس سلیمان لذت می برند ، که به گفته وی "نگاهی باورنکردنی به نژادپرستی در یک وضعیت آینده نگر ... [با] نمایش عالی کوئری است." در حالی که این گروه بحث های خوبی در مورد کتاب داشتند ، "آنچه خیلی عالی بود ... این بود که همه ما از یکدیگر حمایت و آگاه بودیم ،" فارنزورث می گوید: "این مطالب برای افراد بسیار دشوار و تحریک آمیز بود ، به خصوص با نحوه برخورد با سلامت روان ... این برای بعضی از ما دشوار بود. باشگاه کتاب پشتیبانی فوق العاده ای را ارائه می داد که در آنجا می توانستیم درباره داستانی صحبت کنیم که بسیار فرسوده بود. "

 

باشگاه کتاب آنها به یک مسئله جالب توجه رسیده است که غیر معمول نیست. فارنزورث می گوید: "دسترسی به کتاب ها به ویژه هنگامی که گروه ما در سراسر جهان گسترش یافته است دشوار است ... مردم به خواندن متن های مختلف دسترسی ندارند." "این همچنین سازندگان حاشیه نشین را خنثی می کند زیرا این کار مانعی برای انجام کار آنها در آنجا است." كتابخانه ها منبع شگفت انگیزی برای افرادی هستند كه می خواهند به كتاب های كتاب بپیوندند و به كتاب های جدید دسترسی ندارند.

 

 

سالن ادبی باندی - سیدنی ، استرالیا

 

جلسه سالن ادبی باندی در کتابفروشی Gertrude & Alice در Bondi برگزار می شود ، با عکس از لوسی پیرسون

لوسی پیرسون حدود 10 ماه پیش سالن ادبیات بوندی را در باندی ، حومه سیدنی ، استرالیا تأسیس کرد. هدف وی ایجاد و پرورش یک جامعه دوست داشتنی با کتاب بود که در آن افراد می توانند در مورد موضوعات دشوار مانند تجاوز ، سوء استفاده خانگی ، مواد مخدر و تجاوز صحبت کنند. به تازگی ، این گروه آموزشی توسط Tara Westover خوانده شده است ، که "بحثی را در مورد امتیاز تحصیل ، طبیعت در مقابل پرورش ، وفاداری به خانواده ، مفهوم" دیگری "برانگیخت ... این یک بحث انیمیشن بود که بحث های زیادی را در مورد آموزش ایجاد کرد سیستم ، چقدر بیعت داریم به خانواده هایمان ، ایمان ، تعصب و امتیاز بدهکاریم. "پیرسون به بوستل گفت.

 

بنیانگذاران سالن ادبی بوندی نیز قصد دارند در دنیای واقعی از طریق باشگاه کتاب خود به خوبی انجام دهند. پیرسون می گوید: "ما اخیراً میزبان یک کتابفروشی و یک کتاب یک طرفه کتاب بودیم که همه درآمد آن به ابتکارات ادبیات و کتابخانه های خیابانی در اندونزی اهدا شد. ما یک مسابقه کتابی برای ماه اوت برنامه ریزی کرده ایم که تمام پول های جمع آوری شده به یک مدرسه محلی اهدا می شود." .

 

ویرانگر خوانندگان - 15 مکان در سراسر ایالات متحده است

جسویت داوطلبان سپاه شمال غربی در سال 2016 کلوب کتاب گسترده خود را با نام Ruined Readers را راه اندازی کرد تا راهی برای ارتباط داوطلبان سابق با یکدیگر و ایجاد فضایی برای بحث و گفتگو درباره موضوعات عدالت اجتماعی باشد. برای خواندن هر کتاب و هماهنگی یک جلسه ، دو ماه به باشگاه ها داده می شود. Majo Lovejoy از JVN Northwest به بوستل گفت كه كتاب هایی مانند The Hate U Give توسط آنگی توماس گفتگوهای عمیق و اندیشمندانه درباره عدالت نژادی در كتاب كتاب برانگیخت. در حال حاضر ، گروه در حال خواندن بنابراین می خواهید در مورد مسابقه توسط Ijeoma Oluo صحبت کنید. بعدی در لیست آنها I I You You توسط Reema Zeman است.

 

صرفه جویی در کتاب کتاب موسی - دنور ، کلرادو

حدود شش ماه پیش ، کریستینا گرووز ، کارمند موسسه غیرانتفاعی Saving موسی ، باشگاه کتاب نجات موسی را راه اندازی کرد. یک سازمان بشردوستانه جهانی که به سوء تغذیه ، مراقبت های شبانه ، و کمک به تولد و شیرخواری برای کودکان پنج ساله و در آفریقا ، آسیای جنوب شرقی و آسیای میانه پرداخته است ، صرفه جویی در ارزش اصلی موسی "همیشه در حال یادگیری است". "به عنوان افراد و به عنوان یک سازمان رشد می كنیم."

 

گروو به بوستل می گوید ، کتاب No More Heroes by Jordan Flaherty برای همه یک تجربه تأثیرگذار بود. وی گفت: "این دیدگاه روزنامه نگار درمورد مسئله ناجی گرا در مقابل قدرت حرکات مردمی پس از اینکه بسیاری از اقدامات غیرانتفاعی و امدادی را تحت پوشش خود قرار داده است ... در تصمیم گیری های کلی شخصاً چالش برانگیز و کمک کننده بوده است."

 

در حالی که باشگاه کتابی فعالیت های سازمان یافته / فعالیت های داوطلبانه ای ندارد ، بسیاری از کارکنان داوطلب در خارج از ساعات کاری با ظرفیت های مختلف فعالیت می کنند.

 

کتاب ها + یوگا Roc - روچستر ، NY

 

کتاب ها + یوگا روک در روچستر ، عکس با مارتسا ویلیامز و هانا بتس دیدار می کند

مارتیسا ویلیامز و هانا بتس در ژوئن سال 2018 کتاب ها + Yoga Roc را راه اندازی کردند. وی گفت: "بیش از مکالمات متعدد ، ما در مورد دانشهایی که اخیراً اتفاق افتاده بودیم به عنوان بزرگترهایی که واقعاً احساس می کردیم باید در مدرسه بیاموزیم صحبت کردیم. ما در مورد احساسات خود درباره چگونگی زندگی ، کار و معاشرت در جوامع همگن صحبت می کنیم و به ندرت فرصتی برای درک صحیح دیدگاه های کسانی که ممکن است متفاوت از ما باشند درک می کنیم. "

 

هدف آنها خواندن نویسندگان رنگ ، تعمیق درک آنها (یا ایجاد عدم درک) در مورد موضوعات نژاد ، جنسیت ، تمایلات جنسی و ظلم است و خواندن آنها با یک تمرین ، مانند یوگا ، برای کمک به شرکت کنندگان در پردازش و تجسم دانش آموخته شده آنها به بوستل گفتند: "امید ما از طریق این جفت شدن است ، ما ... می توانیم آگاهانه تر و آماده عمل کنیم تا به جهان برویم."

 

برخی از کتابهایی که گروه آنها خوانده است عبارتند از: چرا دیگر من با White White About Race با Reni Eddo-Lodge صحبت نمی کنم و هنگامی که آنها شما را تروریست می نامند: خاطرات مهم زندگی سیاه توسط پاتریس خان-کولورز و asha bandele ، دومی به گفته این زوج ، این باشگاه بسیار قدرتمند است زیرا "اینگونه بیان می کند که سیاسی واقعاً شخصی است ، و ظلم ما به سیاهی در این کشور عمیقاً متقاطع است."

 

کلوپ کتاب Bad Bitch - آنلاین ، با ملاقات هایی در بوستون و شهر نیویورک

مکنزی نیومکب ، خواننده مشتاق ، اغلب مطالب خواندن خود را با دوستان و خانواده خود در وبلاگ خود و از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. هنگامی که او یک سال پیش کلوپ کتاب Bad Bitch را راه اندازی کرد ، انتظار می رود چند نفر دیگر را به خود جلب کند تا در مورد کتاب با آنها صحبت کنند. در ماه اول ، بیش از 100 نفر پیوستند.

 

این باشگاه به تازگی ، A Woman is No Man ، داستان سه نسل از زنان در ازدواج های مرتب شده ، درباره Eaf Rum را خوانده و مورد بحث قرار داده است . Newcomb به بوستل گفت: این بحث جالب در مورد "تفاوت بین احترام به یک فرهنگ و امکان سوءاستفاده منظم ... گفتگوی سخت ، اما مهم" ایجاد کرد.

 

نیومکب می گوید ، این کتاب کتاب همچنین مباحثی از قبیل تجاوز جنسی ، سقط جنین ، حقوق LGBTQIA و موارد دیگر را مورد بحث قرار داده است. "من می خواهم فکر کنم مکالمات ... ذهن بسیاری از مردم را باز کرده است."

 

Dudes and Books - Rochester، NY

حدود چهار ماه پیش ، مایکل هانتون کمک کرد که کلوپ کتاب کلیسای خود را از کتابهایی با مضامین مسیحی گرفته تا کتابهایی که روی عدالت اجتماعی متمرکز شده اند ، محور کند. هانتون می گوید ، كتاب كتاب موجود در مردان ، اغلب در مورد نقش خود به عنوان مرد / پدر / شوهر بحث می كرد و "فضای باز و اعتماد به نفس" ایجاد كرده بود. او احساس كرد كه این بنیاد برای گفتگوهای معنی دار مهم است.

 

تکرار جدید این باشگاه در پاسخ به جنجالی که یکی از اعضای کلیسا ، یک هواشناسی ، یک slur race (ناهنجاری) نژادی در تلویزیون اعلام کرد ، گرد هم آمد. بحث های زیادی در بین کلیسا وجود داشت ، و باشگاه کتاب آن را به خود گرفت تا با خواندن کتاب و گفتگوهای سخت در مورد موضوعات عدالت اجتماعی تحصیل کنند. آنها خود و کلیسا را ​​به هیچ وجه قطع نمی کنند: یکی از کتابهای اخیرشان با عنوان "رنگ سازش" اثر جیمار تیسبی ، نگاهی سخت به همدستی کلیسا در نژاد پرستی در طول تاریخ ایالات متحده انداخت. هانتون آن را خواندن "دردناک اما ضروری" توصیف می کند. گرچه این گروه هنوز در روزهای ابتدایی خود قرار دارد ، آنها امیدوارند که در دراز مدت بتوانند با تلاش های بیشتر در جهت فعالیت های اجتماعی درگیر شوند و برنامه ریزی برای گسترش دارند تا زنان کلیسا را ​​نیز در بر بگیرد.

 

این که آیا شما در حال انتخاب یک رمان داستان تخیلی ، یک خاطره یا یک کتاب YA هستید ، بحث در مورد آن در یک کلوپ کتاب می تواند ارزش زیادی به تجربه خواندن بیفزاید. خوانندگان با اتصال و به اشتراک گذاشتن کتاب با یکدیگر ، ذهن و قلب خود را باز می کنند و اجتماع می سازند تا درمورد موضوعات مهم روز ما اقدام کنند.

دینا بازدید : 85 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

افشاگری درباره زندگی در داخل اردوگاه های پناهندگان آمریکای مرکزی ، همراه با اظهارات اخیر دونالد ترامپ در مورد چهار زن کنگره رنگ ، گفتگوهای مربوط به پناهندگی و مهاجرت ایالات متحده را زنده کرده است. اگر کمی از چرخه خبر احساس ناراحتی می کنید ، نگران نباشید ، زیرا من 15 کتاب در مورد پناهندگی و مهاجرت دارم که توسط افرادی نوشته شده است که زندگی و خانواده های آنها تحت تأثیر آنها قرار گرفته است.

 

 

اصطلاحات "مهاجر" ، "پناهنده" و "پناهجو" ممکن است در بعضی مواقع قابل تعویض به نظر برسد ، اما چند تفاوت اساسی وجود دارد که باید درباره آنها بدانید. مهاجران افرادی هستند که از کشورهای دیگر به آمریکا می آیند. پناهندگان و پناهجویان مهاجرانی هستند که از طریق آزار و اذیت در وطن خود به آمریکا می آیند. وضعیت پناهندگی قبل از ورود شخص به ایالات متحده باید تأیید شود ، اما شخص باید قبلاً در این کشور یا در بندر ورودی باشد تا درخواست پناهندگی کند.

 

دولت ترامپ در حال حاضر برای تصویب یک "قانون کشور سوم" آماده است ، که باعث می شود بیشتر مهاجران آمریکای مرکزی که در حال حاضر در بازداشت ایالات متحده در پناهندگی واجد شرایط نیستند - و مانع از آن شود که خود را به عنوان ساکنان و شهروندان مستند ایالات متحده مستقر کنند. هنگامی که یک شخص در ایالات متحده پناهندگی داده شود ، به طور کلی نمی توان وی را بعداً دریافت کرد. هنگام درخواست مجدد ، یک پناهجو که از آن پناهندگی محروم شده است ، باید "از هرگونه تغییر در شرایط موجود در کشور یا شرایط شخصی خودشان ، از تاریخ انکار" توضیح دهد. " این که آیا پناهجویانی که در حال حاضر از خانواده خود در بازداشت ایالات متحده جدا شده اند ، می توانند این خواسته را در حد رضایت دولت ترامپ برآورده کنند ، هنوز مشخص نیست.

 

'Patsy' توسط نیکول دنیس بن

 

آمازون

شخصیت عنوان دومین رمان نیکول دنیس بن ، از زادگاه خود در جامائیکا به شهر نیویورک سفر می کند ، تحت تأثیر نامه های دوست قدیمی اش که زندگی فراوانی را توصیف می کند. پتسی به زودی متوجه می شود که زندگی به عنوان یک مهاجر بدون سند به هیچ وجه آنچه دوستش توصیف می کند نیست. در همین حال ، در جامائیکا ، دختر جوانش بزرگ می شود و سعی می کند تصمیم مادرش برای ترک او را بفهمد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"پناهنده ناسپاس: آنچه مهاجران هرگز به شما نمی گویند" نوشته دینا نایری

 

آمازون

این نخستین اثر غیرداستانی توسط دینا نایری ، نویسنده ایرانی متولد یک قاشق چایخوری زمین و دریا و پناهندگان ، به پیچیدگی های مهاجرت و زندگی مهاجر در آمریکای معاصر می پردازد. در پناهجویان ناسازگار ، نایری داستان خود را به همراه دیگران در مراحل مختلف این روند ، از گذرگاه مرزی اولیه تا اسکان مجدد نهایی خود ، بافته می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"چگونه دختران گارسیا لهجه های خود را گم کردند" توسط جولیا آلوارز

 

آمازون

هنگامی که مخالفت پدرشان با رافائل تروژیلو آنها را وادار به فرار از جمهوری دومینیکن می کند ، چهار خواهر - کارلا ، ساندرا ، یولاندا و صوفیه - باید با سؤالاتی در مورد هویت ، پذیرش و تعلق خاطر از آنجا که زندگی جدید خود را در دهه 1960 آغاز می کنند ، دست به گریبان باشند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"ما دیوار را ساختیم: چگونه ایالات متحده پناهجویان پناهندگی از مکزیک ، آمریکای مرکزی و فراتر از آن را نگه می دارد" توسط آیلین ترواکس

 

آمازون

روزنامه نگار آیلین ترواکس برای این نمایشگاه در مورد مهاجرت در مرز جنوبی ایالات متحده ، وکیل پناهندگی کارلوس اسپکتور را در اختیار دارد. پرده برداری از جهانی که در آن "98٪ پناهندگان از مکزیک هنوز از پناهندگی محروم هستند ،" ما دیوار را ساختیم نگاهی چشمگیر به شرایط پناهجویان در این کشور است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'خانه ارواح' نوشته ایزابل آلنده

 

آمازون

در از UNHCR در "برجسته پناهندگان،" ایزابل آلنده مجبور به فرار شیلی که عموی او، و سپس رئيس جمهور این کشور، توسط رژیم پینوشه ورودی سرنگون شد. آلنده تجربه تجربیات خود را که در شیلی برای House of the Spirits در حال رشد است ، جلب کرد ، که در آن یک زن آخوند ساکن در یک کشور نامشخص زندگی می کند که به وطن نویسنده نزدیک است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"به من بگو چگونه پایان می یابد: مقاله ای در چهل سؤال" توسط والریا لوئیزلی

 

آمازون

40 سؤالی که راهنمایی مقاله طول والریا لوئیزلی را ارائه می دهد ، سوالات اجباری از کودکان آمریکای لاتین است که به ایالات متحده پناه می برند. با توجه به زمان کار لوئیزلی به عنوان مترجم و مصاحبه کننده برای کودکان بدون مدارک ، به من بگویید که چگونه این کار پایان می یابد ، آچار و لزج است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"چیزی در بین" توسط ملیسا د لا کروز

 

آمازون

از نویسنده های الکس و الیزا ، ملیسا د لا کروز ، این داستان دلهره آور در مورد سن یک دختر آمریکایی فیلیپینی-آمریکایی که با یک سوار شدن کامل به کالج می آموزد ، می آموزد که خانواده اش فاقد مستند هستند. با این واقعیت که او نمی تواند به دانشگاه برود ، به دلیل وضعیت مهاجرت خانواده اش کمتر کمک هزینه تحصیلی می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"شخصی مثل من: چگونه یک دختر غیر مستند برای رویای آمریکایی خود مبارزه کرد" توسط جولیسا آرس

 

آمازون

جولیسا آرس گلدمن ساکس سابق VP ، داستان سیندرلا را در شخصی مثل من می گوید ، که در آن 15 سال را که به عنوان یک مهاجر بدون مکزیک آمریکایی مکزیکی گذراند ، تمرکز می کند و در این مدت او برای رسیدن به رویای آمریکایی خود به صفوف وال استریت صعود می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"رویای در کوبا" توسط کریستینا گارسیا

 

آمازون

اثری از رئالیسم جادویی توسط نویسنده در اینجا در برلین ، کریستینا گارسیا ، که خانواده وی به زودی پس از روی کار آمدن فیدل کاسترو به کوبا گریختند ، رویای در کوبا کاری از رئالیسم جادویی است که در خانواده دل پینو محور است. این رمان پس از سلیا دل پینو و همچنین فرزندان و نوه هایش به بررسی زندگی کسانی که در کوبا و در تبعید زندگی می کنند ، می پردازد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"دختری که دانه ها را لبخند زد: داستان جنگ و اتفاقات بعدی" توسط Clemantine Wamariya و الیزابت ویل

 

آمازون

كلمانتین واماریا و خواهر بزرگتر وی ، كلر ، پناهجویان قتل رواندا ، در سال 2000 به آمریكا آمدند ، كه از اینكه بقیه خانواده آنها زنده مانده اند ، اطمینان ندارند. کلر 21 ساله که در شیکاگو زندگی می کرد فرزند خود را بزرگ کرد ، در حالی که کلمانتین در خانواده ای ثروتمند پذیرفته شد و در تلاش بود تا آسیب های جنگ را با آسایش خانه جدیدش آشتی دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"کتاب آمریکایی های ناشناخته" نوشته کریستینا هنروکز

 

آمازون

کتاب "کتاب ناشناخته آمریکایی ها" کریستینا هنروکز در دو خانواده مهاجر ساکن دلاور مستقر شده است و دوستی بین دو فرزندشان را ردیابی می کند. روداس ، آرتورو و آلما ، در جستجوی یک آموزش تخصصی ، دخترشان ، ماریبل را به دنبال یک آسیب دیدگی مغزی به آمریکا آورده اند. در آنجا ، آنها توروس ، رافائل و سلیا را ملاقات می کنند ، که فرزندشان ، شهردار ، ماریبل را دوست دارد ، تا حدی از کسانی که معتقدند از او بهره می برند ، ملاقات کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"The Far Away Brothers: Two مهاجران جوان و ایجاد زندگی آمریکایی" توسط لورن مارکام

 

آمازون

خشونت های باندی در حال فرار در السالوادور ، دوقلوهای همسان فلورس ، ارنستو و رائول 17 ساله ، از ریو گراند و از طریق ایالات متحده عبور می کنند ، جایی که آنها به همراه برادر بزرگتر خود در کالیفرنیا زندگی می کنند. برادران در حالی که منتظر شنیدن مهاجرت خود هستند ، باید در مدرسه شرکت کنند ، در حالی که در تلاشند تا هزینه هایی را که به آنها کمک کردند از مرز عبور کنند ، بپردازند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"نفس ، چشم ، حافظه" نوشته ادوید دانتتات

 

آمازون

در این رمان عصر جوان ، یک دختر جوان هائیتی با مادرانی که خود را پشت سر گذاشته و به آمریکا سفر می کند ، دوباره به هم پیوسته می شود. خاله که او را بزرگ کرده

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"در کشور ما دوست داریم: خانواده من تقسیم شده" توسط دایان گوئرو و میشل برفورد

 

آمازون

Orange Is the New Black بازیگر نقش اول دایان گوئررو داستان تجربه خانواده اش با سیستم مهاجرت ایالات متحده را روایت می کند ، که وقتی گوررو در سن 14 سالگی پس از تبعید والدین و برادرش به کلمبیا از خانواده جدا شد ، در خانواده بوستون جدا شد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"زیر پاهای عیسی" توسط Helena María Viramontes

 

آمازون

کارگران مزرعه غیرمستقیم در مرکز هلنا ماریا ویرامونتز " زیر پای مسیح " در صحنه می روند . اولین نویسنده در سال 1995 به دنبال استرلا است ، که مادر و خواهر و برادرانش در چیدن محصولات زراعی کار می کنند ، زیرا عاشق یک کارگر مهاجر دیگر ، Alejo است.

دینا بازدید : 48 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

وقتی یک دوست به او سکوت کرد ، لورن مچلینگ تصمیم گرفت زمان آن رسیده که صحبت و نوشتن درباره آن را شروع کنیم. در مورد دوستی ، یعنی این یک موضوع است، او متوجه، که مردم با ولع در علاقه مند هستند. او در مورد آن در وزوز آور سرمقاله نوشت "چگونه به پایان دادن به یک دوستی" که در فرار نیویورک تایمز در ماه ژوئن. (این بدست آمده 1.071 نظر و در حال شمارش است.) او یک رمان نیز در مورد آن نوشت : چگونه می توان او ، که با موضوع خارق العاده چگونگی ساختن ، نگه داشتن ، و به طور کلی مذاکره در مورد دوستی ، مقابله می کند.

 

 

من با مچلینگ ، یک سردبیر مشارکت کننده در Vogue ، در یک کافه در خیابان بروکلین پر برگ در نزدیکی خانه خود ملاقات می کنم تا در مورد کتاب در مورد کافه های یخی صحبت کنم. او به طور اتفاقی ، در یك تی شرت بتونه ، دامن جین و بیركن استوك سفید لباس پوشیده است ، و شیوه اش آسان و دوستانه است. او می گوید: "من در حالت هواپیما هستم. وقتی می پرسم آیا می توانم برای رسانه های اجتماعی عکاسی کنم ، خنده دار هستم". منظور او این است که ، امروز هیچ چهره عمومی وجود ندارد. بدون تصویر. باشه: فقط مکالمه

 

"این یک مبحث اساسی است ،" او درباره موضوع اصلی چگونه می تواند او بگوید . "این طور نیست که من در مورد کشف فسیل های دایناسورها می نویسم. من در مورد دوستی صحبت می کنم - یکی از روابط اساسی ما است.

 

این واقعیت که دوستی برای خوشبختی ما حیاتی است ، شهودی است و از تحقیقات پشتیبانی می شود. کار روانشناس اجتماعی ویلیام چوپیک در دانشگاه ایالتی میشیگان نشان می دهد که دوستی حتی از روابط خانوادگی نیز ضروری است. آنها هر چه پیرتر می شوند از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.

 

 

لورن مچلینگ ، با ادای احترام نینا سابین

اگرچه ، همانطور که بیشتر افرادی که از مدرسه خارج شده اند می دانند ، حفظ دوستی دشوار است . این نگهداری است که مچلینگ در داستان خود از سه دوست که به محض تغییر مشاغل ، شهرها و روابط عاشقانه درگیر و از نزدیکی می شوند ، به ویژه مشتاق پرداختن به آن بود. مواقعی وجود دارد که سانی ، جرالدین و ریچل مایل هستند مکالمه ای ناراحت کننده برای حفظ دوستی داشته باشند و زمانهایی که نیستند. دقیقا مثل زندگی واقعی.

 

 

"شاید به این دلیل که شما سوزانده شده اید. یا شاید به این دلیل است که می دانید این کار چقدر سخت است. وقتی جوان تر هستید ، به اعتماد بیشتری دارید و باز هستید."

پس آیا راحت تر دوست داشتن یک دوستی قدیمی که به یک تکه پر از دست رفته تبدیل شده است ، یا ایجاد یک دوست جدید آسان تر است؟ خوب ، برای یک چیز ، ملاقات با افراد بعداً در زندگی ساده تر دشوار است. مکلینگ می گوید: "من دیگر یک بیست چیزی نیستم که در یک دفتر با بیست و یک ساعت هیجان انگیز کار می کنم ، جایی که هفته 80 ساعت ذرات گرد و غبار یکدیگر را جذب می کنیم." با این حال ، او می فهمد که دوستی وقتی بهم ریخته می شود ، چه با کار ، خانواده و چه در محله ، ریشه می یابد.

 

او می گوید: "در اقتصاد حیله گرایی ، ما در معرض افراد جالب توجه هستیم اما فقط در پروژه های کوتاه مدت هستیم." وی گفت: "یا به عنوان یک مادر ، وقتی با فرزندانم هستم با مادران دیگری که دوست دارم ، ملاقات می کنم. اما هرچه بزرگتر می شوید و متعهد می شوید و زمان و مکان را می گذرانید ، شاید به این دلیل که شما دچار سوختگی شده اید یا شاید به این دلیل باشد که شما بدانید چقدر سخت است. وقتی جوان تر هستید ، به آنها اعتماد بیشتری دارید و باز هستید. "

 

و هنگامی که با شخصی که دوست دارید ملاقات کنید ، باید بفهمید که چگونه باید در کنار آنها باشید. او می گوید: " حفظ رابطه با یک دوست وجدان خاصی را می طلبد." "در یک دوستی موفق ، این حس وجود دارد که خودتان را چک کنید: آیا من یک دوست کافی خوب هستم؟ آیا به اندازه کافی گوش می کنم؟ آیا نشان داده شده ام؟"

 

 

اما بعضی اوقات ممکن است یکی یا هر دو طرف متوجه شوند که شیمی تازه از بین رفته است. مچلینگ می گوید: "دوستی به معنای کار نبودن است." "کار کار است و ازدواج می تواند کار باشد اما دوستی باید محلی برای بازی باشد."

 

وقتی با صدای بلند می شوم که آیا عدم تمایل برخی از زنان از تعارض باعث می شود که آنها از گفتگوهای ناراحت کننده جلوگیری کنند ، و چرا ممکن است اجازه دهند دوستی ها از بین بروند ، او می گوید: "اما من احساس می کنم که رانش می تواند تضاد خود باشد. به نوعی ، گفتگو چیز نرم تر است. این چیزی است که می تواند دوستی را حفظ کند. " این زمانی است که دوستان ، رانش را متوقف نمی کنند که منفعلانه اجازه می دهند دوستی از بین برود.

 

مچلینگ می گوید: "دوستان قدیمی ما را به شخصی که قبلاً در آن بودیم وصل می کند." هنوز هم می تواند گیج کننده باشد ، زیرا مردم به طور هم زمان خود و قدیمی های جدید خود را روی میز می آورند.

این تهدید به وقوع می پیوندد در How How Can Can She ، یک کمدی مدرن از رفتارهایی که عشق و حرفه های سه دوست قدیمی آنها را دنبال می کند. راشل و آفتابی در نیویورک هستند، زندگی افسانه، به دنبال، در حالی که جرالدین تماس در تورنتو است، نقاهت بعد از یک فروپاشی بد و احساس قطعا سازمان ملل متحد افسانه. وقتی تصمیم گرفت با انتقال به نیویورک ، یک شلیک B12 را به زندگی و حرفه خود منتقل کند ، این سه دوست یک بار دیگر در نزدیکی قرار می گیرند. پس از آن است که مذاکرات و شوخی کردن - دو نفر سوم را ترک می کنند ، یکی راز مخفی نگه داشتن ، در حالی که هر سه سعی می کنند زندگی پیچیده خود را مدیریت کنند - با جدیت شروع می شوند.

 

در این رمان ، مانند زندگی ، فرصت های حرفه ای ، دوست پسر ، همسر و بچه ها به خط مقدم اولویت می پردازند. اتحادها تغییر می کنند و شخصیت ها - و خوانندگان - تعجب می کنند که آیا دوستی ها زنده خواهند ماند یا خیر. از آنجا که این دوستی های دیرینه است ، سهام بسیار زیاد است. همانند شراب و عتیقه ، سن ارزش آنها را افزایش می دهد.

 

 

"چگونه می تواند او" توسط لورن مچلینگ

17.10 دلار

خرید در آمازون

مچلینگ می گوید: "دوستان قدیمی ما را به شخصی که قبلاً در آن بودیم وصل می کند." هنوز هم می تواند گیج کننده باشد ، زیرا مردم به طور هم زمان خود و قدیمی های جدید خود را روی میز می آورند. ادغام این افراد در حالی که دوستی در حال تحکیم است می تواند یک چالش باشد. او می گوید ، اما ارزش این تلاش را دارد و باید بداند. حالا در میان تور کتاب خود برای How How Can Can She ، مچلینگ شانس بزرگی برای برقراری ارتباط با افراد در مراحل مختلف زندگی خود داشت. او می گوید: "آنها به من می خوانند ، یا برای من خواهند نوشت ، و واقعاً حرکت می کند." "یک چیز خاص در آنجا وجود دارد. افرادی که گذشته خود را با آنها دارید بی ارزش هستند."

 

مچلینگ می گوید ، یک دوست مشترک گذشته به تنهایی کافی نیست ، اما اگر یک دوست نزدیک پایان روابط خود را ادامه ندهد ، کافی است. و اگر یک نفر احساس صدمه یا جراحت کند ، عادلانه نیست که هر شخص بتواند به پیش برود ، انگار هیچ چیز تغییر نکرده است. او اضافه می کند ، شما لازم نیست که آنها را کاملاً قطع کنید ، و این همان چیزی است که مکلینگ در نشریه Times خود نوشت : یکی از دوستان با دردناک. او می گوید: "اگر کسی واقعاً شما را رها کند اما هنوز فکر می کنید که آنها گاز هستند ، مجبور نیستید آنها را از زندگی خود قطع کنید." "اگر آن شخص دوست خوبی نبود ، می توانید به عقب برگردید و شرایط دوستی خود را تغییر دهید." آگاه باشید که اگر چنین چیزی نتوانید به آنها وابسته باشید. وی می افزاید: اگر آن شخص مایل به تغییر ساختار نباشد ، فقط در این صورت زمان آن است که درباره دوستی تجدید نظر کنید.

 

موضوع برای پر کردن بسیاری از رمان ها و بحث در مورد بسیاری از ساعت ها کافی است. مانند همه چیزهایی که مردم عاشق و به آنها وابسته هستند ، ارزش تلاش و مراقبت را دارد. زیرا ، همانطور که میچلینگ می داند ، دوستی های عزیز نیاز به تمایل دارند تا بتوانند به لذت خود ادامه دهند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 918
  • بازدید کلی : 4,714